m1n1m Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 LCD SKJERM SPØRSMÅL Eg har nettopp kjøpt meg en Hansol h750 lcd skjerm med 4 pixel feil. Er dette nåke ein kan merke eller overser en dei fort? Er det mulig og få liv i pixela igjen? Bør eg ha et skjermkort med dvi utgang ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Nå husker jeg ikke nøyaktig hvordan returreglene er hos forskjellige nettshopper, men er det ikke slik at hvis du har mer enn tre døde pixler kan du få ny skjerm? Tviler litt, men det får noen andre svare på. DVI kan nok gi deg bedre bildekvalitet, men det hjelper deg ikke med døde pixler. Dette, derimot er blitt kjent som en effektiv metode. Lykke til. //sindre Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det spørs hvor på skjermen de døde pixelene er, og om de er døde eller defekte (viser bare noen farger riktig). Jeg ville ihvertfall ikke godtatt en LCD skjerm med 4 døde pixeler. Jeg ville sendt skjermen i retur og fått en ny tilsendt. LCD skjermer viser best bilde når du bruker DVI kabel mellom skjermen og skjermkortet. Vet ikke hvor stor forskjell det er i bildekvalitet (analog vs. digital) på skjermen din. Dette varierer endel på de forskjellige skjermene/modellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå