Gå til innhold

Abbey Road

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et flott bilde dette av verdens mest kjente gangfelt. Jeg har omtrent all musikken av The Beatles og selvfølgelig Abbey Road også, kanskje det beste albumet supergruppen The Beatles spilte inn.

Tilbake til bildet. Det er fint komponert, har en god skarphet og fine farger.

Ser ut som du har hatt en opplevelsesrik tur til London.

Mvh Torbjørn

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et flott bilde dette av verdens mest kjente gangfelt. Jeg har omtrent all musikken av The Beatles og selvfølgelig Abbey Road også, kanskje det beste albumet supergruppen The Beatles spilte inn.

Tilbake til bildet. Det er fint komponert, har en god skarphet og fine farger.

Ser ut som du har hatt en opplevelsesrik tur til London.

Mvh Torbjørn

Hvor er Paul, gående barbeint? Flotte reisebilder for lokker på utferdstrangen. :)

Ikke alle som kommer hjem med så bra bilde fra fotgjengerfeltet!

Godt jobba, Helene!

Fredrik

Fin dokumentasjon over udødelige popstjerner og udødelig fotgjengerovergang.

Vennlig hilsen Ragnar

Som en ihuga Beatles-fan, er det veldig artig å se disse flotte dok-bildene.

Du må gjerne komme med flere bilder om samme tema...det blir aldri for mye av det :)

(Jeg leser forøvrig Sir Paul`s " Bak scenen" for tiden)

Mvh. Rolf

:new_woot:  Hei gutter!  Takk for alle hyggelige kommentarer i dag!  Det er fryktelig morsomt å ha vært på disse stedene må jeg si! Jeg kosa meg glugg i hjel i London, men ble sliten i ryggen av å traske så mye på hardt underlag.  :blink:  Kanskje blir det et bilde til i musikksjangeren i morgen...vi får se på humøret ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Der var det berømte gangfeltet:-)

Morsom å se turistene utfolde seg i denne berømte gata. "Starstucked" må en måte.... Har selv vært på kjente plasser, og omentrent ikke klart å røre meg pga. overveldelsen med å være der F.eks Alcatraz, hvor mor putta meg i cella til Al Capone med et stort glis....men kom meg heldigvis hjem, selv om det var en stri svømmetur.....

Artig å se Beatles samlet igjen....trodde de hadde gitt seg yesterday.....

Flott dokumentering av Londons kjente severdigheter. Ser frem til mer..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Artig billedserie med Beatles godsaker .

Et must å ha vært der for enhver Beatles fan.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Der var det berømte gangfeltet:-)

Morsom å se turistene utfolde seg i denne berømte gata. "Starstucked" må en måte.... Har selv vært på kjente plasser, og omentrent ikke klart å røre meg pga. overveldelsen med å være der F.eks Alcatraz, hvor mor putta meg i cella til Al Capone med et stort glis....men kom meg heldigvis hjem, selv om det var en stri svømmetur.....

Artig å se Beatles samlet igjen....trodde de hadde gitt seg yesterday.....

Flott dokumentering av Londons kjente severdigheter. Ser frem til mer..

Artig billedserie med Beatles godsaker .

Et must å ha vært der for enhver Beatles fan.

Mvh

Alec

Hello boys! Artig å ha vært der ja! Absolutt! Godt du kom deg hjem igjen Pål, så vi ikke gikk glipp av alle de flotte bildene dine! Innmari fine disse portrettene du kommer med nå om dagen! :thumbup: I morgen blir det en liten hyllest til en stor sanger...;) Sov godt gutter! :sleep:

Lenke til kommentar

Jeg har sett på alle bildene dine fra Londonturen og må bare strø ut med superlativer Helene. Det er så flott å se hvordan du fanger bildene og gjør dem interessante og severdige. Det krever et øvet blikk og fotografisk "gehør". Veldig bra utført sett fra mitt ståsted!

Mvh

Jan

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett på alle bildene dine fra Londonturen og må bare strø ut med superlativer Helene. Det er så flott å se hvordan du fanger bildene og gjør dem interessante og severdige. Det krever et øvet blikk og fotografisk "gehør". Veldig bra utført sett fra mitt ståsted!

Mvh

Jan

Oi! Nå smelter jeg nesten og renner ned mellom golvplankene her! :blush: Det var innmari hyggelig sagt av deg! :). Jeg føler jo litt at jeg går rundt og ser på verden i små firkanter. Av og til har kameraet for liten firkant i forhold til det jeg ser, det er irriterende. ;) Ofte går det litt fort i svingene, for bildene er vanligvis tatt når jeg er ute på tur sammen med familie, og de kan bli litt utålmodige, eller i alle fall føler jeg at jeg må skynde meg litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...