Gå til innhold

Tøyen, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Sjelden jeg ser bilder som har slike linjer/effekter som drar en så mye inn i et bilde. De to pyramide formede "klossene" har en form som gjør at de ser ut som de går langt innover. Snodig og artig effekt:-) Lysene i taket er med på og forsterke dybdefølelsen.Føler nesten en går sammen med personen innover, mot de andre som står i lys åpningen.

Dette var et tøft og veldig spesielt bilde, ang. effekter. Blir egentlig lurt av formene og perspektivet. Merkelige greier og moro å se!

"Pure Art" Henning!

Lenke til kommentar

Stilig presentasjon hvor lys/skyggeeffekten som bærende elementer ved siden av personen(e) i bildet.

Vennlig hilsen Ragnar

Spennende bilde igjen fra deg !

Hilsen Tove

Ja, dette ble litt pussig og fasinerende å betrakte. Bra dybde i bildet. Jeg vet ikke jeg om det skulle vært litt mindre forgrunn kanskje, men da blir kanskje noe av effekten borte?

Sjelden jeg ser bilder som har slike linjer/effekter som drar en så mye inn i et bilde. De to pyramide formede "klossene" har en form som gjør at de ser ut som de går langt innover. Snodig og artig effekt:-) Lysene i taket er med på og forsterke dybdefølelsen.Føler nesten en går sammen med personen innover, mot de andre som står i lys åpningen.

Dette var et tøft og veldig spesielt bilde, ang. effekter. Blir egentlig lurt av formene og perspektivet. Merkelige greier og moro å se!

"Pure Art" Henning!

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg var litt usikker på om menneskene nede i åpningen var mulig å få øye på, og det ser det ut til at de var.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...