HSP Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Tøyen, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Sjelden jeg ser bilder som har slike linjer/effekter som drar en så mye inn i et bilde. De to pyramide formede "klossene" har en form som gjør at de ser ut som de går langt innover. Snodig og artig effekt:-) Lysene i taket er med på og forsterke dybdefølelsen.Føler nesten en går sammen med personen innover, mot de andre som står i lys åpningen. Dette var et tøft og veldig spesielt bilde, ang. effekter. Blir egentlig lurt av formene og perspektivet. Merkelige greier og moro å se! "Pure Art" Henning! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ja, dette ble litt pussig og fasinerende å betrakte. Bra dybde i bildet. Jeg vet ikke jeg om det skulle vært litt mindre forgrunn kanskje, men da blir kanskje noe av effekten borte? 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Spennende bilde igjen fra deg ! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Stilig presentasjon hvor lys/skyggeeffekten som bærende elementer ved siden av personen(e) i bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Stilig presentasjon hvor lys/skyggeeffekten som bærende elementer ved siden av personen(e) i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Spennende bilde igjen fra deg ! Hilsen Tove Ja, dette ble litt pussig og fasinerende å betrakte. Bra dybde i bildet. Jeg vet ikke jeg om det skulle vært litt mindre forgrunn kanskje, men da blir kanskje noe av effekten borte? Sjelden jeg ser bilder som har slike linjer/effekter som drar en så mye inn i et bilde. De to pyramide formede "klossene" har en form som gjør at de ser ut som de går langt innover. Snodig og artig effekt:-) Lysene i taket er med på og forsterke dybdefølelsen.Føler nesten en går sammen med personen innover, mot de andre som står i lys åpningen. Dette var et tøft og veldig spesielt bilde, ang. effekter. Blir egentlig lurt av formene og perspektivet. Merkelige greier og moro å se! "Pure Art" Henning! Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg var litt usikker på om menneskene nede i åpningen var mulig å få øye på, og det ser det ut til at de var. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg