Redlight Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har just formatert maskinen og skal installere nye drivere til Audigy2 kortet mitt. Men da får jeg opp melding om jeg ikke har et sånt kort. Kortet er installert og virker, får bare ikke installert nye drivere I enhetsbehandling er det sånn utropstegn på pci-inndataenhet under lydkortet, kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Prøvd å velge den som du får feil på, gå inn på egenskapene for den og installere nye drivere derfra? Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Har gjort det, , men det funka ikke. Den finner ikke noe driver. Tenkte jeg skulle bytte pci slot for å se om det hjelper. Har mine tvil men det er verd et forsøk. Lenke til kommentar
pidi Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei hei... Jeg har akkuratt samme problem som han andre her på siden, som nettopp skrev inn at han hadde problemer med å finne driveren til Audigy2 lydkortet... Har dere noen gode tips eller en side md drivere dere kan anbefale jeg kan prøve?? Har også et stort spørsmåls tegn til PCI-inndataenhet...der har jeg heller ikke driver ... TRENGER HJELP Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Glemt å installere driverne til hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå