Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin skildring av et dansepar. Litt bevegelsesuskarphet er en stor fordel i slike bilder da det skaper liv i motivet. Spesielt når det er snakk om en energisk dans som tango er det vel på sin plass å vise litt bevegelse. Sort-hvitt passer også veldig bra her, både for å skape stemning og for å kamuflere ISO støy.

Ser at det er to kraftige høylys i bildet. Det virker som at du har prøvd å hente de inn igjen bilderedigeringen, eller dekke de til på et hvis. Personlig synes jeg at det ser litt unaturlig ut og jeg ville heller la de to lysflekkene forbli utbrent

Lenke til kommentar

Dans er fart og da passer det med litt bevegelse som du har fått til bra synes jeg. Ser det står Buanos Air.. I bakgrunnen, fin tangodetalj. Litt uheldig med lypæra eller hva det er i bakhodet til mannen, tror det hadde vært bedre om det som er utbrent faktisk forblir hvitt fremfor det litt rare grå som det er nå.

H

Lenke til kommentar

Virkelig synd med den lyspæra, for bildet er ganske stilig ellers! ;)

Takker hjertelig for respons på tango libre!

Som dere påpeker, lysene blir unaturlige når man tukler med dem.

Lokalet der dansen pleier å skje, er dessverre forandret, til fotografers disfavør i og med at kraftige nakne sparepærer er strødd i taket over en opphøyet scene.

Der det før var dunkelt, og på selve gulvet i lokalet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...