Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Virus eller spyware som lager reklame

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ett STORT problem med att det hele tiden popper opp reklame, blir sett over på sider jeg ikke vil, og mye annett dritt.... hva skal jeg gjøre? 

I tillegg (som dere ikke ser på bildet), legger det seg reklame på midten, slik du ikke kan se, eller trykke på noe som helst!

Jeg har antivirusarrow-10x10.png instalert (f-secure), og den finner ikke noe, jeg trenger hjelp (datan var ny i fjor også!!)

Takk for svar

Legger ved ett bilde som viser hvordan det ser ut:

ScreenShot040.bmp

Endret av mr.Bakke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

48 Dresses Overview:

• 48 Dresses will inject pop-up ads, advertising banners and in-text ads within your web browser
  • Adware detected in the 48 Dresses program (48 Dresses.exe, 48 Dresses-bg.exe, 48 Dresses-bho64.dll, 48 Dresses-nova.exe)
  • Integrates into the web browser via the 48 Dresses browser extension
  • Typically distributed through a pay-per-install bundle or with third-party software (example: CNET installer, Softonic Installer, InstallRex installer and many more)
  • 48 Dresses has a poor reputation within the MalwareTips Community

Med andre ord så har du fått det sammen med noe programvare du har installert.

malwarebytes burde kunne fjerne det. eller er det noen flere tips her:

http://malwaretips.com/blogs/ads-by-48-dresses-removal/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

Jeg har ett STORT problem med att det hele tiden popper opp reklame, blir sett over på sider jeg ikke vil, og mye annett dritt.... hva skal jeg gjøre? 

I tillegg (som dere ikke ser på bildet), legger det seg reklame på midten, slik du ikke kan se, eller trykke på noe som helst!

Jeg har antivirusarrow-10x10.png instalert (f-secure), og den finner ikke noe, jeg trenger hjelp (datan var ny i fjor også!!)

Takk for svar

Legger ved ett bilde som viser hvordan det ser ut:

Går an å tilbakesette maskina tiden før problemene. Gjort det selv og det fungerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...