MikaelTj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Stilig siluettbilde der følelsen av ensomhet kommer godt frem. Mørk eksponering og personens positur med bøyd nakke forsterker den triste stemningen. Trappene gir bildet dybde og leder blikket opp mot hovedmotivet. Synes forøvrig at motivet blir litt midstilt og ville derfor vurdere å kutte vekk omtrent halve himmelen. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ser at Mikael allerede har kommentert midtstillingen. Tror det hadde blitt en del bedre med kutt enten oppe eller nede. Jeg hadde også likt å se det i sorthvitt med litt mer kontrast, men det er smak og behag. Uansett er dette veldig bra synes jeg. Henning Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Stilig siluettbilde der følelsen av ensomhet kommer godt frem. Mørk eksponering og personens positur med bøyd nakke forsterker den triste stemningen. Trappene gir bildet dybde og leder blikket opp mot hovedmotivet. Synes forøvrig at motivet blir litt midstilt og ville derfor vurdere å kutte vekk omtrent halve himmelen. Hei Mikael! Enig med deg at himmelen godt kunne kuttes. Takk for innspill! Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Ser at Mikael allerede har kommentert midtstillingen. Tror det hadde blitt en del bedre med kutt enten oppe eller nede. Jeg hadde også likt å se det i sorthvitt med litt mer kontrast, men det er smak og behag. Uansett er dette veldig bra synes jeg. Henning Takk for hyggelig tilbakemelding, Henning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg