Fiffi Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Nå har jeg levert godt under 1 og 2 gangsintervju, og neste gang er jeg invitert til en åpen dag hos bedriften hvor jeg får hilst på kollegene og sett hvordan de selger over telefon. Så blir det felles lunsj og på slutten av dagen får jeg en liste med 10 kunder hvor de skal se hvordan jeg presterer. Men det må ikke bli no salg der og da. For de av dere som har vært gjennom liknende før, hvilke tips kan jeg ta med meg videre når det gjelder: - Hva man generelt kan småprate/kommunisere med kollegene om spesielt under lunsjpausen. - Har du et eksempel på en liten fremgangsmåte for hvordan man snakker med kunden og closer en avtale? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hva slags salg er det snakk om? Jeg jobber som ordinær telefonselger en periode. I pausene snakket folk stort sett om biler og damer. Ikke et sted for meg. Det kan høres ut som det du har fått er en annerledes selgerjobb, siden de har 2 intervjuer osv? Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Det er en telefonselger jobb ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå