Tarzan93 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Halla. Jeg har nå funnet et kult profilbildet. Har allerede lastet det opp. Problemet er at miniatyrbildet til profilbildet blir rart. Hele ansiktet mitt er zoomet inn, og jeg får ikke zoomet mer ut. Jeg har sett på profilbildene til flere av mine venner, og det ser ikke ut som de har det problemet. Noen har til å med fått med hele profilbildet som miniatyrbilde. Jeg har valget med å enten ha med munne min og øynene, eller håret og nesa. Det blir veldig rart. Finnes det noen fix på dette? Jeg har lite lyst til å slette profilbildet mitt, å laste det inn på nytt igjen. Takk for svar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg har lite lyst til å slette profilbildet mitt, å laste det inn på nytt igjen. Dette høres ut som den beste løsninga, så hvorfor ikke? Redd for å miste likes...? 1 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg har lite lyst til å slette profilbildet mitt, å laste det inn på nytt igjen. Dette høres ut som den beste løsninga, så hvorfor ikke? Redd for å miste likes...? Haha, ja, men mest fordi det er kjedelig å legge inn akkurat samme bilde igjen, så håpet på at det var en quickfix på problemet. Fant ut at jeg fikk bedre resultat hvis jeg la det inn via pc. På mobilen ble hele profilbildet kuttet, men på PC fikk jeg lagt inn hele bildet, og da ble miniatyrbildet rart. Uansett så har det løst seg. Fikk dratt det slik at det ikke ble så gærent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå