Cthulhu Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Med Instant Articles får du alt rett i Facebook-appen.Facebook vil gi deg raskere og bedre artikler Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 liker ikke dette instant-tullet til facebook. Etter den facebook-"nettleseren" kom så har det å klikke på en link blitt en torn i ræva. Kjempetreg, hakker og må trygge på åpne i chrome hver bidige gang. 50% av videoene fungerer heller ikke på min mobil, da de stopper midt i. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg WeirdFace Skrevet 13. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2015 12 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ja dette er jo ingen trussel mot redaksjonell frihet spesielt og ytringsfrihet generelt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg har dette på iPad og er litt irriterende til tider å vite at Facebook (suckerberg) til en hver tid har full kontroll på hva du trykker på i nettleser . Brukes minst mulig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Greia er et ledd i fjesbokas arbeid med å hindre alt som kan gjøre at produktet (brukerne) forsvinner ut andre steder på nettet. Det viktig for dem å absorbere alle tjenester slik at sauene blir på stedet hvil. Dermed havner alle reklamekronene i samme hull og gjør eierne rikere på makt og penger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) 2013 - Google legger ned sin geniale RSS portal pga. press fra eksterne aktører da disse ønsker direkte besøk til deres siter for bla. å ta del i hele deres økosystem og ikke bare lese cachet artikkelinnhold via 3. part. Også relatert til besøksgenererte inntekter men langt i fra bare dette da alle redaksjonelle siter helst vil ha "full/direkte kontroll" over leserne sine for å maksimere potensialet. Med en gang litt mindre frihet på internett når det begrenses hvordan man strukturerer informasjon basert på komersielle interesser. Internett har allerede blitt "corporatenet/corpanet". 2015 - Facebook forsøker å lage en sterkt begrenset, komers-styrt og dårligere versjon av RSS Portalen til Google fordi det faktisk hadde noe for seg? Det er lenge siden jeg slettet facebook apper fra mobiltelefonen og slik kommer det til å forbli. Det er virkelig trist når komersialisering ødelegger for godt utviklet teknologi og senere skaper kvalmende dårlige kopier. Endret 14. mai 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Folk kan bruke Twitter på mobilen for å få oversikt over seneste nyheter. Enkelt og raskt. Men tilbake til Facebook, trenger vi enda en applikasjon? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) 140 tegns begrensningen gjør det ikke akkurat optimalt til nyhetsartikler. Korte budskap, overskrifter og lenker ja. Endret 14. mai 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 liker ikke dette instant-tullet til facebook. Etter den facebook-"nettleseren" kom så har det å klikke på en link blitt en torn i ræva. Kjempetreg, hakker og må trygge på åpne i chrome hver bidige gang. 50% av videoene fungerer heller ikke på min mobil, da de stopper midt i. Er vel bare at bruke en annen nettleser da,det gjør eg. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Så med andre ord skal dem kopiere flipboard? Fantasifult Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Bra det begynner å gå opp for folk hvilken kostnad gratis har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg