PT Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg innstallerte RedHat 9.0 på pc'en for en liten stund siden, og fant fort ut at den skjermen jeg hadde da ikke var støttet av RedHat som fort byttet automatisk over til ikke-grafisk RedHat. Nå, etter at jeg har fått ny skjerm, får jeg ikke kjørt grafisk RedHat. Er det noen måte å bytte fra ikke-grafisk til grafisk RedHat uten å måtte innstallere på nytt? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fedora Core 1.0 (AKA RedHat 10) er ute, med masse artige oppdateringer... Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Dersom x er inne (noe det trolig er) kan du bare skrive startx for å starte x. Vil du ha x til å starte automatisk ved oppstart kan du gå inn i fila /etc/inittab og endre 3-tallet til et 5-tall i denne linja: id:3:initdefault: Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jeg prøvde det, men RedHat finner ingen skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå