Hjelp meg Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Nå skal jeg hjelpe deg ekstremt mye Lenke til kommentar
Hd2000 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Er det noen her som har hatt nynorsk tentamen eller eksamen(2015) som kan fortelle hva oppgavene var? Lenke til kommentar
Hjelp meg Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Hovedmål oppgaver: (Del A har 2 oppgaver. Du skal svare på A1 og A2. Du må bruke et vedlegg for å svare på oppgave A1.) Oppgave A1 Studer vedlegget! (Du får på skolen) Sara er ny blogger og ønsker råd om hva hun bør gjøre for at bloggen hennes skal bli bedre. Skriv en sammenhengende tekst der du gir henne respons på: Hvordan de estetiske virkemidlene (for eksempel layout, valg av bilder, skrifttype og farger) fungerer i bloggen hennes Om språket er godt og passer det hun skriver om i bloggen Om det er tatt hensyn til personvern og kildehenvisning Oppgave A2: I forberedelsesmateriellet har du lest to veldig korte tekster (twitternoveller) av Frode Grytten. Twitter noveller forteller en historie ved å bruke maksimalt 140 tegn. Skriv en svært kort tekst som forteller en historie. Temaet skal være "sult", i konkret eller overført betydning. Ta kontakt med meg på personlig melding så kan jeg gi deg både hovedmålet og nynorsk gjennom Facebook eller noe sånt. Jeg hadde hovedmålen i går og nynorsken i dag. Endret 13. april 2016 av Hjelp meg Lenke til kommentar
!!! Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Hovedmål oppgaver: (Del A har 2 oppgaver. Du skal svare på A1 og A2. Du må bruke et vedlegg for å svare på oppgave A1.) Oppgave A1 Studer vedlegget! (Du får på skolen) Sara er ny blogger og ønsker råd om hva hun bør gjøre for at bloggen hennes skal bli bedre. Skriv en sammenhengende tekst der du gir henne respons på: Hvordan de estetiske virkemidlene (for eksempel layout, valg av bilder, skrifttype og farger) fungerer i bloggen hennes Om språket er godt og passer det hun skriver om i bloggen Om det er tatt hensyn til personvern og kildehenvisning Oppgave A2: I forberedelsesmateriellet har du lest to veldig korte tekster (twitternoveller) av Frode Grytten. Twitter noveller forteller en historie ved å bruke maksimalt 140 tegn. Skriv en svært kort tekst som forteller en historie. Temaet skal være "sult", i konkret eller overført betydning. Tuuuuuseeeen takkkk Lenke til kommentar
Hjelp meg Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 (endret) PS DET ER OGSÅ EN B OPPGAVE PÅ HOVEDMÅLEN, MEN JEG GADD IKKE Å SKRIVE. SKRIV TIL MEG PERSONLIG FOR MER. (Har nynorsk og). Endret 14. april 2016 av Hjelp meg Lenke til kommentar
ExFire Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Er det noen som har bilde av vedleget på sidemål tentamen om sult? Lenke til kommentar
diar2000 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hovedmål oppgaver: (Del A har 2 oppgaver. Du skal svare på A1 og A2. Du må bruke et vedlegg for å svare på oppgave A1.) Oppgave A1 Studer vedlegget! (Du får på skolen) Sara er ny blogger og ønsker råd om hva hun bør gjøre for at bloggen hennes skal bli bedre. Skriv en sammenhengende tekst der du gir henne respons på: Hvordan de estetiske virkemidlene (for eksempel layout, valg av bilder, skrifttype og farger) fungerer i bloggen hennes Om språket er godt og passer det hun skriver om i bloggen Om det er tatt hensyn til personvern og kildehenvisning Oppgave A2: I forberedelsesmateriellet har du lest to veldig korte tekster (twitternoveller) av Frode Grytten. Twitter noveller forteller en historie ved å bruke maksimalt 140 tegn. Skriv en svært kort tekst som forteller en historie. Temaet skal være "sult", i konkret eller overført betydning. Ta kontakt med meg på personlig melding så kan jeg gi deg både hovedmålet og nynorsk gjennom Facebook eller noe sånt. Jeg hadde hovedmålen i går og nynorsken i dag. Hva heter du på face? Har nynorsk imårra. trenger hjelp Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Noen som har oppgaven og svar jeg kunne ta tips fra? Skal ha den forpulte nynorsken imorgen. Takker! Lenke til kommentar
Blixys Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Noen som har oppgaven og svar jeg kunne ta tips fra? Skal ha den forpulte nynorsken imorgen. Takker! Husker du hva oppgavene var i nynorsk tentamenen? Trenger hjelp Endret 19. april 2016 av Blixys Lenke til kommentar
secretx Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Noen som har oppgaven og svar jeg kunne ta tips fra? Skal ha den forpulte nynorsken imorgen. Takker! Husker du hva oppgavene var i nynorsk tentamenen? Trenger hjelp Endret 19. april 2016 av secretx Lenke til kommentar
Blixys Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Noen som har oppgaven og svar jeg kunne ta tips fra? Skal ha den forpulte nynorsken imorgen. Takker! Husker du hva oppgavene var i nynorsk tentamenen? Trenger hjelp Thankyouuuu Lenke til kommentar
celine_00 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hei! Jeg skal ha tentamen i morgen og tema er sult. Er det noen som har hatt den? I så fall kan du please fortelle meg hva som kom på bokmål ??????? Lenke til kommentar
Blixys Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Noen som vet oppgavene på engelsk tentamen? Lenke til kommentar
LenoLano Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hei! Så hva slags oppgaver fikk dere da? Det er lenger siden, men husker dere noen? Lenke til kommentar
LenoLano Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 PS DET ER OGSÅ EN B OPPGAVE PÅ HOVEDMÅLEN, MEN JEG GADD IKKE Å SKRIVE. SKRIV TIL MEG PERSONLIG FOR MER. (Har nynorsk og). Kan du hjelpe med også, har sendt deg melding til deg personlig Lenke til kommentar
idb Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 hahah.. jeg hadde nettopp tentamen om dette. tusen takk dette hjalp VEEELDIG mye Lenke til kommentar
2001eren Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Skal ha denne tentamenen i morgen. Er det noen som fikk 5 eller 6 som hadde hatt mulighet til å sende sin eksamensbesvarelse til meg eller noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå