gorsol Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Den hvite ulven er tilbake og har aldri sett bedre ut.FØRSTEINNTRYKK: The Witcher 3: Wild Hunt Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D: Lenke til kommentar
Mathias36 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ser elendig ut imo... Grafikk messig. Lenke til kommentar
Populært innlegg firberblad Skrevet 13. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2015 Ser elendig ut imo... Grafikk messig. Det er vel fordi konsollversjonen av naturlige årsaker ikke er i stand til å nå pc-verjsonen til knærne når det gjelder det grafiske i Witcher 3. Ser også at artikkelen er fra PS4 versjonen og regner med at bildene er tatt med den innebygde funksjonen på konsollen. Som har en elendig kompresjonstekning slik at bildene yter ikke spillet helt rettferdighet. 13 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Gode nyheter at de, egentlig ganske dårlige, kampkontrollene i toeren er pusset opp. AtW 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D: Tja, Withcher 2 føltes som det var planlagt for konsoll allerede ved\før utgivelsen, noe det helt sikkert var. Spillets funksjon samt meny system minnet veldig om konsoll, kamp systemet var veldig random samt A til B løpingen til neste Boss monster var slående lik action Konsoll spill. Så etter min mening er Witcher 2 noe du glatt kan hoppe over. Ser det nevnes i teksten er at kamp-systemet er kraftig forbedret så at man her har kontroll over karakteren, om det i tillegg er en helt åpen verden igjen begynner det virkelig i å bli interessant. Endret 13. mai 2015 av simalarion 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D: Skru på easy, jeg måtte bare gi opp på Normal se resten på Youtube og starte på Witcher 2. Men Witcher 1 har ganske bra verden. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Skulle til å spørre om bildene var fra Witcher 2, inntil jeg så det ble spilt på konsoll. 2 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Jo mer jeg leser og ser om det, jo mer gleder jeg meg. Det er det eneste spillet på mange år jeg har brutt min regel om å ikke forhåndsbestille. Bare måtte ha collectors edition. Statuen vil gjøre seg på stuebordet. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D: Tja, Withcher 2 føltes som det var planlagt for konsoll allerede ved\før utgivelsen, noe det helt sikkert var. Spillets funksjon samt meny system minnet veldig om konsoll, kamp systemet var veldig random samt A til B løpingen til neste Boss monster var slående lik action Konsoll spill. Så etter min mening er Witcher 2 noe du glatt kan hoppe over. Ser det nevnes i teksten er at kamp-systemet er kraftig forbedret så at man her har kontroll over karakteren, om det i tillegg er en helt åpen verden igjen begynner det virkelig i å bli interessant. Har akkurat spilt gjennom Witcher 1 og begynt på Witcher 2 grunnet 3eren. Witcher 1 er veldig bra, men kan ha litt stive kontroller. Witcher 2 er litt mer konsollifisert på både godt og vondt, men virker som et bra spill så langt. Spiller på easy for å komme meg gjennom "tidsnok" til 3'eren Er verdt det! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Lurer på om spillet faktisk er så nedgradert på PC også. Ser faktisk ut som Witcher 2 på bildene. Edit: PS4 gameplay video ser 100x bedre ut. Sikkert noe med bildene. Endret 13. mai 2015 av Avean 1 Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D: Samme, bare bytter ut D: med .Til skribenten, hvordan opplevde du lastetider. Når dukket de opp, var de lange? Hadde de fine bilder? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Spilt en del på PS4.. Synes selv grafikken er herlig, og stemningen er knall! (til en post noe lengre oppe her..) Er det noe jeg ikke skal klage på, så er det i hvert fall den.. (ikke at jeg har funnet så mye annet å klage på enda, når det er sagt..) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Må man spille ferdig Witcher 1 og 2 for å spille dette?(Historie messig) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Spilt en del på PS4.. Synes selv grafikken er herlig, og stemningen er knall! (til en post noe lengre oppe her..) Er det noe jeg ikke skal klage på, så er det i hvert fall den.. (ikke at jeg har funnet så mye annet å klage på enda, når det er sagt..) Synes også grafikken er bra. Men synes du ikke det er litt plagsomt at fiender og karakter i spillet har til tider veldig varierende og dårlig bildeflyt da? Fks om det er noen ulver som løper et stykke foran deg så blir dem udetaljerte og du ser at animasjonen på hver ulv har ikke mange bilder pr sek. Det hjelper seg jo nærmere dem kommer men selv i kamp så blir ting så uklart pga spillet klarer ikke å opprettholde en høy nok flyt. Men ikke bare det at flyten blir dårlig men detaljene forsvinner litt. Ikke meninga å være negativ her. Sier bare hva jeg ser i spillet. Og jeg vet at CD PROJECT RED har kommentert det og at en dag 1 patch skal visstnok adressere endel av det. Ville bare høre om du opplever det samme eller om det er mine øyne som for evig og alltid er forbannet av for mye PC spilling. Endret 13. mai 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 @LarZen For all del, godt begrunnet kritikk skal ikke sees på som negativt.. Men nei.. jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det, men det stemmer nok helt sikkert det du sier.. og jeg så også at det skulle komme en Day-1 -patch som skulle fikse på dette.. Jeg har vel bare ikke møtt på nok fiender/ulver til å ha tenkt noe særlig over det.. Tror hodet mitt automatisk innstiller seg ekstra positivt mot et spill når det er så mye annet jeg liker, at jeg glemmer litt at det eventuelt finnes negative ting å bemerke til en slik grad at jeg ikke vet at det er der.. Men, kanskje nå at du nevner det, så vil jeg bite meg merke i det! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Får ikke håpe jeg har jinxa det for deg nå da Jeg tro ikke det er noe problem da en blir såpass oppslukt i spillet. Har spilt fks FarCry4 på PS4 og i starten var jeg plaget av 30fps. Men 50 timer ut så hadde jeg ikke tenkt noe mer på det... Men er kanskje naturlig å se på noe som en har ventet så lenge på med litt kritiske øyne. Studere ting opp å ned. En finner alltid noe å klage på Er spent på å se hvordan PC utgaven blir. Spørs nok om PC'n min kommer til å eksplodere...bra jeg har en PS4 også om så skulle skje... Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Æsj, konsollbilder. Så ikke særlig pent ut dette nei. Men har merket meg at spillet ser mindre pent noen plasser i spillet. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 http://www.dsogaming.com/news/the-witcher-3-xml-will-let-you-enable-sharpening-uber-terrain-textures-lod-options-found/ http://whatifgaming.com/developer-insider-the-witcher-3-was-downgraded-from-2013-list-of-all-features-taken-out-why 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D: Tja, Withcher 2 føltes som det var planlagt for konsoll allerede ved\før utgivelsen, noe det helt sikkert var. Spillets funksjon samt meny system minnet veldig om konsoll, kamp systemet var veldig random samt A til B løpingen til neste Boss monster var slående lik action Konsoll spill. Så etter min mening er Witcher 2 noe du glatt kan hoppe over. Ser det nevnes i teksten er at kamp-systemet er kraftig forbedret så at man her har kontroll over karakteren, om det i tillegg er en helt åpen verden igjen begynner det virkelig i å bli interessant. Har akkurat spilt gjennom Witcher 1 og begynt på Witcher 2 grunnet 3eren. Witcher 1 er veldig bra, men kan ha litt stive kontroller. Witcher 2 er litt mer konsollifisert på både godt og vondt, men virker som et bra spill så langt. Spiller på easy for å komme meg gjennom "tidsnok" til 3'eren Er verdt det! Ikke dumt, som sagt, fightinga i withcer2 er ikke akkurat så givende, så like greit å spille på¨easy. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå