Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skriftelig eksamen i engelsk, 10 trinn 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"you can't spell Challenge  without change" det er e sitat jeg har funnet på selv, og det er ganske bra. Dere får lov av meg å bruke det i teksten deres, men husk å nevne meg i kildene!

løyn :(

Løgn ja :hm:

Lenke til kommentar

"you can't spell Challenge  without change" det er e sitat jeg har funnet på selv, og det er ganske bra. Dere får lov av meg å bruke det i teksten deres, men husk å nevne meg i kildene!

Lenke til kommentar

skam deg

ye shoud be shamefoul

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg øve til denne eksamen egentlig? De to første småsvars oppgavene får vi vedlegg til, så oppgavene i den store oppgaven hører vell til heftet

ye shoud find tings that aere within the chalanges category

• Liker 1
Lenke til kommentar

skam deg

ye shoud be shamefoul

totally agree with kevking

Lenke til kommentar

Hvordan øver folk? Vi vet jo temaet nå

Det er vell vanskelig å øve når vi ikke vet hva vi får spørsmål om..:/ Men det kan vær smart å se gjennom gamle tentamener og evalueringer for å se hva du må øve på, for så å øve på det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...