Barnum Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hei! Vi har fått 4G på hytta :-) Men vi har ikke fått strøm ennå, kun solcellepanel. Noen som kan anbefale en router som funker på 12V? Takker for svar! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) DSL-N10 AC Input : 100 ~240 V(50~60HZ)DC Output : 12 V/1 APower Consumption : 12 W Max. Men du må nok kjøpe adapter seperat, eventuelt klippe av strømkabelen som følger med og feste den til 12 volt anlegget. Asus RT-AC52U skal også være 12 volt. Endret 13. mai 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobiltbredband/d-link.jsp Jeg har denne, men kan IKKE anbefale den. Jeg er nå på min tredje router, etter å ha levert inn de to forrige med feil. Problemet er ustabilitet: routeren er genialt enkel å sette opp, har bra signalmottak og er temmelig rask. Men alle mine eksemplarer har klikket flere ganger til dagen. Den tredje klikker litt sjeldnere... Den har med 12V adapter. Det finnes også noe som heter miniroutere, de er på størrelse med en mobiltelefon, gjør samma jobben, og er attpåtil batteridrevne. Hvorfor skulle jeg absolutt ha den store? Minirouteren drives av USB-ledning. Du lader den altså med en 12V mobillader, slik som du har i sigarettenneren i bilen. Du kan også bruke en vanlig mobiltelefon eller nettbrett. Sett opp en wifi hotspot. Slipper å kjøpe noe, hvis det bare brukes av og til. Lenke til kommentar
Barnum Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Takk for svar! Bra tips det med mobiltelefon, skal snart kjøpe ny mobil og da kan jo den gamle gjøre jobben som wifi-hotspot. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Huawai B593 har 12v/2amp strømadapter, usikker hvor mange ampere den bruker til en hver tid. Veldig fornøyd med dekning og stabilitet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå