MikaelTj Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Tøft bilde av padden med perfekt plassering av fokus. Det skiller seg absolutt ut på grunn av den sterke gulfargen. Fint at du forklarte litt om belysningen, ellers hadde jeg trodd at det var feil hvitbalanse eller en form for etterbehandling. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Stilig med den spesielle gultonen i bildet. Fokuset på øyet er perfekt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Tøft bilde av padden med perfekt plassering av fokus. Det skiller seg absolutt ut på grunn av den sterke gulfargen. Fint at du forklarte litt om belysningen, ellers hadde jeg trodd at det var feil hvitbalanse eller en form for etterbehandling. Veldig kjekt med en så hyggelig tilbakemelding her (også) Var i tvil om jeg skulle legge det ut, for det ble en nokså spesiell farge pga dette guloransje veilyset, det var så mørkt at det var vanskelig å få fokusert..brukte stativ/selvutløser for padda satt dønn i ro. Hvitballansen var i auto, (tar bildene i raw) Vh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Stilig med den spesielle gultonen i bildet. Fokuset på øyet er perfekt. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det Ragnar Vh Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Flott fokus på øyet og frøktelig gult bilde da! Har du prøvd det i s/hv også? 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Flott fokus på øyet og frøktelig gult bilde da! Har du prøvd det i s/hv også? Gjorde en kjapp konvertering, men likte bedre den kule (gule) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Et spesielt paddebilde dette hvor gulfargen vekket min oppmerksomhet. Padden har et meget skarpt blikk. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ble jo rett så stilig, dette! Godt jobba i kveldsmørket! 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Tusen takk for hyggelige kommentarer Vh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Tror nok at svarthvit og så krysse av for toning kunne gitt noe bedre og behageligere farger enn dette. men det ble jo litt spesielt da med fokus på øyet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg