Spillredaksjonen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 SNIKTITT: Manual Samuel Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Selv prøvd spillet, gleder meg sykt til ferdig produktet. 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Virker som et spill man må prøve før man helt forstår seg på det. Ser spennende ut. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Selv prøvd spillet, gleder meg sykt til ferdig produktet. samme her, var innom Hamar Game Collective og deltok på en beta-test session og testet dette spillet og et dusin andre, med drikke og snacks, det var festlig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Jøsse meg, dette virker som et veldig slitsomt og komplisert spill... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg synes også det høres slitsomt ut konseptmessig. Men det ser jo ut som det er flere som liker det. Til dere som har prøvd det: føltes det ikke slitsomt da dere spilte dette spillet? Lenke til kommentar
Nornamor Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Elsker sånne spill! Hatt det mye gøy med humoren i Monkey Island og de litt spesielle kontrollene i Brothers: A Tale Of Two Sons!! Ut i fra beskrivelsen er dette en slags hybrid av de to Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå