Roar Kneppen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Kanskje skulle du fjerne 2/# av bildet i topp. Drastisk, men det vil sette fokus på de to "øynene i dyna som gjør at man liksom ser et ansikt der. Det blir ikke mindre morgen av den grunn. hvem vet - morragretten kanskje? Jeg jobber jo mye med sånt sjøl, men da kanskje mest i stein - og det er kanskje derfor jeg er mer obs på slikt enn andre. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Kanskje skulle du fjerne 2/# av bildet i topp. Drastisk, men det vil sette fokus på de to "øynene i dyna som gjør at man liksom ser et ansikt der. Det blir ikke mindre morgen av den grunn. hvem vet - morragretten kanskje? Jeg jobber jo mye med sånt sjøl, men da kanskje mest i stein - og det er kanskje derfor jeg er mer obs på slikt enn andre. Roar Her "letta" ikke venstrefinger'n fort nok - 2/3 skulle de jo være. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Hie Roar! Takk for kuttingstipset.. skal teste det. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Morgenfuglene er allerede fløyet , hva gliser ansiktene i puten av ? Hvem vet. Et fornøyelig bilde. Mvh Alec Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Nydelig fortsettelse på hverdagsserien. Hvem skulle tro at en uopredd seng kan resultere i et så flott bilde? Fin etterbehandling med lav kontrast og kledelige gråtoner forsterker effekten av det flotte myke lyset og gjør bildet meget fint å se på. V2 er en favoritt her også. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Artig med puta som ligger og gliser så fornøyd! Enten har det vært ei god natts søvn, eller så har det vært andre behagelige ting på gang tenker jeg Dette ble artig og bra Tove! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Igjen flott presentert hverdag:-) Har virkelig sansen for dette prosjektet. Synes dette ble veldig bra med lyset og etterbehandling. Synes begge versjonene står seg godt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Flott med slike hverdagsglimt! Synes originalversjonen er mest hverdagslig, jeg da.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hverdagslig, og i høyeste grad stemningsfullt. Og behandlingen av lys/skygger som du behersker så bra. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Å hjertelig takk til dere alle sammen for kommentarene til mitt andre hverdagsbilde! ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Lenge siden sist Tove (har vært litt fototørke her). Tiltalende hverdagsbilde med enkel komposisjon og god fomidling. En selvfølge i sort/hvitt etter min smak og falt nok mest for V2 mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Lenge siden sist Tove (har vært litt fototørke her). Tiltalende hverdagsbilde med enkel komposisjon og god fomidling. En selvfølge i sort/hvitt etter min smak og falt nok mest for V2 mvh Jan Mange takk Jan Høydal! ! Ja foto tørke er ikke noe særlig. Men det kan Være starten på noe nytt også!! Koselig å se deg her igjen!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg