FB.011007441061002 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Majestetisk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Fantastisk bilde! Dette må man si var et skikkelig blinkskudd! Nydelig komposisjon og alt sitter som et skudd! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Eksponert i et fint øyeblikk med god plassering i flata. Jeg ville forsøkt et klikk til for å øke fuglens skarphet. Hvorvidt det funker ser man først etter å ha prøvd. Det himmelfeltet anser jeg som fullstendig overflødig og ville kutta det vekk og heller fått et panoramaformat med bare vann som bakgrunn. Den bua diagonalen til høyre går omtrent direkte ut i krysset så hvis du har ville jeg lagt til noen mm. kanskje en cm. der for da vil buen gå mellom kortside og langside med litt luft mot hjørnet hvilket normalt gir beste spenning i bildet. En bitteliten strek som stikker opp nær nevnte hjørne ville jeg klonet bort. Bare små ting det jeg nevner her, men tror det kan høyne bildet. Take it or leave it. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Fin positur! Tåler et kutt oppe, ja... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Uvanlig positur, men like fullt et flott bilde av havørna. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg