Gå til innhold

Baker Street station

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder som viser arkitekturen under London . Man kan få med seg mye arkitektur uten å forlate undergrunnen. Fint lys og komposisjon. fin dybde i bildet med sporet som leder oss innover i bildet.

Virker som om det heller noe ned på venstresiden men det er lett å rette opp.

På LP'en Minstrel in the Gallery (1975) av Jethro Tull er det en låt som heter Baker Street Muse .

Jeg tenkte på den da jeg så tittelen på bildet.

Platen kan for øvrig anbefales på det sterkeste.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

V1 for meg:-)

Fin effekt og høy "Engelsk faktor". God komp, med folkene fint plassert.

Kom gjerne med flere Londonbilder. Gøy å få se fra byen, og da sett med litt annerledes øyne enn vanlige turisters:-)

Lenke til kommentar

Flotte bilder som viser arkitekturen under London . Man kan få med seg mye arkitektur uten å forlate undergrunnen. Fint lys og komposisjon. fin dybde i bildet med sporet som leder oss innover i bildet.

Virker som om det heller noe ned på venstresiden men det er lett å rette opp.

På LP'en Minstrel in the Gallery (1975) av Jethro Tull er det en låt som heter Baker Street Muse .

Jeg tenkte på den da jeg så tittelen på bildet.

Platen kan for øvrig anbefales på det sterkeste.

Mvh

Alec

Ja, det er mye kult å se i undergrunnen, men nå får det være nok for denne gang.  Jeg også synes det heller litt på venstresiden, men likevel så synes jeg at høyresiden ikke gjør det! Weird! :omg:  Vi har sånn ca. 4m med LP'er, skal ta en sjekk og se om vi har denne anbefalte plata i hylla.  Var forresten innom ei sånn platesjappe som selger brukte plater i Notting Hill i London, det var moro! :D Ha en fin dag Alec!

Lenke til kommentar

Kom gjerne med flere Londonbilder. Gøy å få se fra byen, og da sett med litt annerledes øyne enn vanlige turisters:-)

Hei Pål!  Jeg er jo bare en vanlig turist, så litt vanlige bilder blir det nok på meg også, men litt artig å prøve å få en litt annerledes vinkling på det også da.  Noe du har lyst å se av det jeg nevnte i teksten da? :hmm: Ha en strålandes dag!! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei Pål!  Jeg er jo bare en vanlig turist, så litt vanlige bilder blir det nok på meg også, men litt artig å prøve å få en litt annerledes vinkling på det også da.  Noe du har lyst å se av det jeg nevnte i teksten da? :hmm: Ha en strålandes dag!! :new_woot:

Abbey road og hyde park:-)

Lenke til kommentar

Noe med lyset og fargetonen gjør at det blir v2 på meg. Antagelig er det ei strømskinne som durer ut i nedre venstre hjørne, men der er det så mørkt at det er det vel bare meg som ser fordi jeg alltid ser etter slikt.

Kom deg opp av "Hades". men hopp for all del ikke på linja som går til Heathrow - riktig enda, når du først er i millionbyen.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noe med lyset og fargetonen gjør at det blir v2 på meg. Antagelig er det ei strømskinne som durer ut i nedre venstre hjørne, men der er det så mørkt at det er det vel bare meg som ser fordi jeg alltid ser etter slikt.

Kom deg opp av "Hades". men hopp for all del ikke på linja som går til Heathrow - riktig enda, når du først er i millionbyen.

Roar

Ja, den er det bare du som ser...eller vil se.. ;)   Ellers får det vel bli Gatwick på meg ved avreise. Mange flyplasser i London vet du. :) Har forresten noen artige bilder av bilder av bilder derfra. (nå kan du lure nå..)

Lenke til kommentar

Å ja den sangen ja! Den er fin! :thumbup: Artig at jeg gir dere assosiasjoner til melodier! I morgen blir en ny tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar

Dette ser flott ut. Jeg ville helst sett dette i farger da jeg ikke er noe særlig glad i s/h-bilder. Et fint ståsted for billedtakingen, fint lys, og en god skarphet.

Mvh Torbjørn

Hei Torbjørn! Det er lov å ikke være så glad i sort hvitt. :) Er sånn ok fornøyd med dette bildet. Takk så mye for hyggelig kommentar i dag også! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...