Gamle ørn Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hei og hopp! Jeg driver og vurderer litt frem og tilbake å starte et enkeltmannsforetak for å ta på meg malerjobber i sommer, litt avhengig av om jeg får en annen jobb som jeg har søkt på. Maling, sparkling og pussing er som alle vet utrolig kjedelige jobber, og folk betaler gjerne for å sette slikt bort til andre. Tanken er å bruke for eksempel mitt anbud o.l for å få tak i jobber. Jeg har gjort en god del malerjobber, sparklet mye og føler jeg hvertfall har noe erfaring å rutte med. Spørsmålet er da om det noen som prøvd noe lignende? Er det noe håp i å prøve noe slikt? Lenke til kommentar
Rednekk Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hei. Hvor i landet du holder hus..? Har gått rundt med de samme tanker en stund, kanskje ikke helt i samme yrke men det har bare blitt med tanken så langt. Antar en tlf til Brønnøysundreg. gir de svar som trengs. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 jeg ser flere bruker mitt anbud for og få tatt på seg jobber, men det er veldig mange utenlandske som gjør det samme, og setter opp flygeblader i butikkene osv. men du må stå på. jeg vet om noen som bare tar på seg jobber på mittanbud.no, dem driver ikke enkeltmanns foretak. men dem trives med det, for det er umulig og få en jobb her i Norge. hver jobb som er utlyst har over 400 til 1000 søkere, og som oftest er jobben opptatt, men må lyses ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå