Bergesen Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Hun signaliserer at hun er gått lei og ikke ønsker å prate eller treffes mer. Hvorfor ikke slette meg på Facebook da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Hun signaliserer at hun er gått lei og ikke ønsker å prate eller treffes mer. Hvorfor ikke slette meg på Facebook da?Kutt ut. Bare la henne vær til hun eventuelt tar opp kontakten igjen. Mest sannsynlig vil hun ha fred fra deg, det vil tiden vise. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Hun signaliserer at hun er gått lei og ikke ønsker å prate eller treffes mer. Hvorfor ikke slette meg på Facebook da? Det kommer nok. Men i første runde er det mindre dramatisk å ta et skritt bort på instagram da man ikke ønsker en konflikt. Hvis du fortsatt sender meldinger og snakker med henne, kommer du til å merke at hun bruker lenger tid på å svare og at hun svarer kortere, mer generelt og mindre engasjert enn tidligere. Inntil dere en dag ikke snakker mer. Men den dagen er kanskje allerede kommet? Endret 28. juni 2015 av Zarac Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Svært sjelden at jeg faktisk sletter noen på FB. Hun høres ikke interessert ut, nei. For å være helt ærlig så skjønner jeg henne godt. Aldri vært borti noen som nå spørre andre om råd og hjelp til hver minste lille ting.. Lenke til kommentar
Bergesen Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Vel, ringer henne i dag etter trening og spør om å få møtes. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 jeg foreslår å være litt mer handlekraftig neste gang.... dere er voksne nok til at du kan kline ganske så mye kanskje allerede på 2.date... i alle fall 3.dje burde være ordentlig intim og nær slik at de viktige tidlige følelsesmessige båndene knyttes... det er viktig at når hun legger seg om kvelden, så skulle hun ønske du var der... Lenke til kommentar
Bergesen Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Ringte henne etter trening og vi avtalte å møtes i en park på Østlandet hvor jeg bor på Tirsdag! Superglad! Takk for hjelpen alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå