Uxzuigal Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Vi har laget en liten klan, kontakt "Uxzuigal" ingame om du er interessert. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde en plan om å free xp arty slik at jeg fikk tak i de to Kommandørene der. Men det ble så jeg spilte arty noen runder og ble litt hekta. Jeg testa det et par ganger i early Access men da drev jeg stort sett med counterarty, og det var relativt kjedelig. Denne gangen droppet jeg counter arty helt starten av kampene og kun gikk for andre tanks. Både kill og dps gikk opp merkbart. Kun rundt mid game, når det begynte å mangle targets på kartet så jeg etter andre arty. Da var dem som regel passive targets siden de ikke hadde blitt skutt på under første del. Samtidig det å støtte tankene i frontlinja hjelper dem masse når dem prøver å avansere mot en styrke som sitter i dekning. Ingen ting skaper mere kaos bak en stein når arty varselet lyser opp hos på dem. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Da er Collectors Edition for Armored Warfare ute. http://aw.my.com/us/collectors-edition Ble så jeg kjøpte Emperor pakken. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hvordan er dette i forhold til world of tanks? Spilte Wot i kanskje en mpned men ble litt lei og mye grinding om man ikke vil tømme lommeboken... Sett et par videoer av dette, ser rimelig bra ut )) Lenke til kommentar
1969 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Mye likt Wot. Noe raskere gameplay synes jeg. Kjøretøyene er igrunnen greit balansert foreløpig, noen er selvsagt litt bedre og noen litt dårligere, men det blir nok rettet på etterhvert. Kjøretøy som Starship og swingfire er de som folk føler er svakest nå. XM1 er veldig populær da den har noe bugged armor og folk klarer ikke å ta den ut i front. Selvsagt er det grinding, men til og med tier 4 går relativt raskt. Ifra 5 og opp til 8 så merkes grinden bedre. Nå levler jeg flere kjøretøy samtidig så det er mulig derfor at jeg føler det går noe tregere ifra 5 til 8. Det er ingen begrensninger på hvor mange kjøretøy du kan ha i garasjen, man trenger ikke å kjøpe garasje plass. Pve mode hvis man ønsker det. Da er man 5 spillere mot AI. Mange bruker pve mode til å grinde in exp til utstyr. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ja, er vel free to play så grinding kommer man ikke utenfor)) Greit at ikke grinding blir over mange måneder for å kjøpe en ny tanks. Liker veldig godt at det er evig med garasje plasser. Likte å samle på tankser i Wot men ble fort dyrt om man skulle utvide samlingen hele tiden (( Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Er på god vei til min andre Tier 8 (M1 Abrams mot M1A1) og har Centauro på Tier 6. XM1 som nevnt her er ganske sterk, men har også store svakheter - Ingen ATGM, Ingen APS, Ingen Smoke. Den har to velkjente om enn noe vriene weakspots å treffe, og en mindre kjent som er veldig effektiv, den er også veldig svak mot HE om man vet hva man gjør. SS bekreftet i går at det ikke er planlagt noen nerfs for XM1, men de holder et øye med den. Spiller for tiden i "PTS" (Pirates fra WoT). Morro Endret 21. oktober 2015 av Uxzuigal Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Må prøvdes når eg lommer hjem fra ferie, grafisk ser det meget bra ut. Moro at det er litt modernisert også! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvordan kan jeg bruke opp "unspent vehicle reputation" på en stridsvogn som er full utforsket? I wot, så finnes en plass man kan huke av for å bruke bruke experience til crew, men finnes noe lignende i Armored Warfare? Lenke til kommentar
1969 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Etterhvert vil det komme noe å bruke 'unspent vehicle reputation' på. Foreløpig får du jo exp til crewet. Men det vil bli mere ting utover. Hva det blir aner jeg ikke men på forumet har dem sagt at det skal bli ett eller annet, slik at du fortsatt har en grunn til å spille dine favoritt lav tier vogner når dem har fått elite status. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 30% til Ramka-99... Blir spennende :> Mest spent på Terminator 2 på Tier 9 though. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 The Wiesel is in da house ! Nå venter jeg bare på Panhard crab. Challenger1 er en skuffelse Resten av kjøretøyene ligger på tier 5, her levles alt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Etter å ha kjørt noen kamper, og så testet WOT må jeg si at AW ser mye bedre ut. Fysikken føles lik\bedre men spillet er kjekkere å spille, uten at en må spille gjennom 40 tanks før en finner en god en. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hvordan er kravene i spillet, muligens dårlig optimalisert? I7 4770k, 32 gb ram og Gtx 780 ti sli burde klare dette på fullt? Lå konstant å hoppet mellom 40-50 i fps ((( Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Hvordan er kravene i spillet, muligens dårlig optimalisert? I7 4770k, 32 gb ram og Gtx 780 ti sli burde klare dette på fullt? Lå konstant å hoppet mellom 40-50 i fps ((( Slå av SLI for bedre ytelse Er ikke riktig SLI støtte enda, eventuelt kan du laste ned nvidia inspector, inne spillet i lista og manuelt redigere SLI Bits til Crysis engine. Du må være logget inn på AW forumet for å bruke attachments nedenfor: AW has no SLI-Profil in Driver. Your Card second card is not in Use. You cane make it work ,as your own. you have to add this bits in the Driver Database -> "SLI-compatibility Bits (DX1x)" : 0x000040F5 "SLI-compatibility Bits" : 0x02506405 to add this you need the app -> nvidia inspector you find it over google open nvidia inspector -> click on the tool-icon behind the Driver version-> on the new Window look vor Armored warefare in the Profiles-Bar -> set this "SLI-compatibility Bits. Attachment 10979 Attachment 10980 Attachment 10981 After this, your AW is Runnig in Full SLI. Get 98% load on Both Card with it Endret 30. oktober 2015 av Uxzuigal Lenke til kommentar
1969 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Tier 9 tokens. http://aw.my.com/gb/news/general/introducing-tier-9-token-system Hva er planen deres ? Selv kommer jeg til å gå for Panhard Crab først, så er jeg faktisk litt usikker på hva jeg skal gå for. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Nå er både min 2A5 og M1A1 Abrams 100% snart, kommer til å kjøre første token på 2A6, og avvente nummer 2 på hva som blir T9 TD. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Tier 9 release i dag:)"Konsensus" av beste T9 MBTs: 1) Challenger 2 2) M1A2 3) 2A6/T90MS (Diskuteres heftig hvem som er dårligeste MBT...) Lenke til kommentar
1969 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Skaffet CRAB, men har ikke rukket å teste den så mye enda. Fallout 4 spillinga går utover AW spillinga. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Skaffet CRAB, men har ikke rukket å teste den så mye enda. Fallout 4 spillinga går utover AW spillinga. Der er du ikke alene. Fallout4 går utover alt; mat, søvn, huslige sysler, trening osv Hvordan er dette i forhold til world of tanks? Spilte Wot i kanskje en mpned men ble litt lei og mye grinding om man ikke vil tømme lommeboken... Sett et par videoer av dette, ser rimelig bra ut )) Jeg har spilt WoT snart to år og håpet AW skulle bli et friskt pust. Jeg har spilt det noen timer men får liksom ikke noe go'følelse. Betalte for early access, men det var for min del bortkasta penger. Grafikken er detaljert og bra, men det blir samtidig "rotete" og vanskelig å få oversikt. Mulig de har fikset mye på lydbildet nå, men da jeg testet tidligere i høst hørtes alle våpen ut som erteskytere. Nå skal det også nevnes at i og med at WoT sitter så i ryggmargen blir det målt mot det. Masse som skulle vært fikset i WoT, men AW mener jeg har trukket endel elementer for langt. Vil tro disse spillene vil leve godt side om side, de appellerer nok til litt forskjellige spillegrupper. Endret 20. november 2015 av Svantesvoken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå