tåa Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg hadde gledet meg til PES-serien endelig kom til PC, og lastet ned demoen straks den kom ut. Etter mange timer med venting ble den endelig ferdig! Delvis. Download Accelerator (programmet jeg bruker til nedlasting) viste at 217 MB - dvs. 100% - var lastet ned fra GamersHell, men likevel bygde det ikke noen fil! Neida, det bare fortsatte å laste ned, og da det nådde 101% ( ) gav jeg opp og slo av. Det som nå plager meg er at jeg har all nødvendig data liggende på harddisken min, men jeg kan ikke bruke den! :grine: Er det noen som vet om det finnes måter å rette opp dette på? På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
frowe Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hvor fant du demoen???? mvh F.W Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmmm... var lastet ned fra GamersHell Lenke til kommentar
frowe Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 lastet ned den i går jeg, om min funker som den sakl Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 bare å vente av og til laster den ned for mye Lenke til kommentar
tåa Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 bare å vente av og til laster den ned for mye Så mye som 246 av 217 MB? Dette er noe av det sykeste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 forresten er det noen som vet når fullversjonen kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå