Øystein.F. Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Raskare kampar og enklare klatring står på programmet i årets snikmordarspel.Slik blir haustens Assassin's Creed: Syndicate Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 "Same old gameplay, slightly different look. I'm gonna go play something more original, like the latest Call of Duty" 3 Lenke til kommentar
Pyromjaal Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg synes det virker som et "gammeldags" grand Theft auto med "gang control" og at du kan ta hestekjerre fra folk og sånn. Og uten sverd er det nesten ikke assassin's creed lenger. Skuffet. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 zZzzZZ.. På tide å finne seg en annen hobby. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Mange som ikke likte Unity, men jeg elsket det og skal lett ha dette også. Opplevde heller ingen bugs i Unity som mange andre og hadde fin framerate, dog på pc. Synes Unity lignet veldig på AC2 som forøvrig er seriens beste etter min mening. Dog virker dette litt annerledes, ikke minst pga hest og kjerre. Litt vel mye likt likevel men. Enkelte ting må man bare leve med 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg synes det virker som et "gammeldags" grand Theft auto med "gang control" og at du kan ta hestekjerre fra folk og sånn. Og uten sverd er det nesten ikke assassin's creed lenger. Skuffet. Hva er så gale om det er likt gta? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Ser middelmådig ut. Trauste animsjoner og det er så mye som bare ser unaturlig ut. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ser særdeles uspennende ut. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 "Ubisoft fortel du vil kunne skalere desse på same vis som alt anna i spelet". Hvordan skalerer man et tog? De mener at man kan klatre på dem.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Nok et spill som krever UPlay, nok et spill som blir piratkopiert. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 "Want AC: Unity with skins and pay $50 for a DLC? Play: Assassin's Creed: Syndicate" -Ubisoft: Because we never learn and screw you over. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Forfriskende at sverdkampene er borte, skal gi dette en sjangse. Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Fikk mindre lyst til å kjøpe spillet etter å ha sett gameplayet.. Gi meg heller et fullblods pirat spill, spiller ennda black en gang i blant. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Synes det ser interessant ut jeg. Brawler kamp isteden for sverd kan bli en grei forandring. Men jeg er egentlig mest spent på å utforske London i den tidsepoken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå