Gå til innhold

Parti fra Akershus Festning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin vinkling fra festningen. Menneskene har en stort betydelse for bildet også!

Hilsen Tove

Ja, det det var vinklingen med den kraftige muren i linje inn mot festningsbygget, menneskene og trærne i silhuett som var interessant, og som jeg ønsket å formidle. Hyggelig at du likte bildet.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fin kameravinkling , og med forstyrrende elementer på begge sider hadde det ikke hjulpet med videre vidvinkel heller.

Flott som doku/repotasjebilde.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg for uvanlige vinkler og trange komposisjoner fordi det fungerer utmerket her. Det forsterker inntrykket av at festningen er en høy og solid struktur som ruver i landskapet. Flott med menneskene på toppen av muren, det viser målestokk og gjør bildet interessant.

Lenke til kommentar

Ser nesten ut som en ubåt med trær på.

Akkurat denne flotte vinklingen gikk meg nok forbi da jeg i flere omganger laget min serie fra Akershus som ligger ute på pbase.

2 mm. kutt i høyresiden vil fjerne en liten lysglipe, gi et rent kutt og roe ned hele siden.

Litt urolig ved et tre som stikker ut mot venstrekanten også så jeg tenker 5 mm. kutt der også.

Bortsett fra disse bittesmå pirkene skal jeg holde kjeft (les tastatur) for utover det er det som Mesteren ifølge Bibelen sa i sine siste minutter: Det er fullbragt.

Roar

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg for uvanlige vinkler og trange komposisjoner fordi det fungerer utmerket her. Det forsterker inntrykket av at festningen er en høy og solid struktur som ruver i landskapet. Flott med menneskene på toppen av muren, det viser målestokk og gjør bildet interessant.

Takk for konstruktiv betraktning av bildet !

Skj

Lenke til kommentar

Ser nesten ut som en ubåt med trær på.

Akkurat denne flotte vinklingen gikk meg nok forbi da jeg i flere omganger laget min serie fra Akershus som ligger ute på pbase.

2 mm. kutt i høyresiden vil fjerne en liten lysglipe, gi et rent kutt og roe ned hele siden.

Litt urolig ved et tre som stikker ut mot venstrekanten også så jeg tenker 5 mm. kutt der også.

Bortsett fra disse bittesmå pirkene skal jeg holde kjeft (les tastatur) for utover det er det som Mesteren ifølge Bibelen sa i sine siste minutter: Det er fullbragt.

Roar

Ubåt tenkte jeg også på når jeg så festningen fra dette ståsted. Kutt 2mm i høyre kant skal bli, du har så rett så rett. Ville jo helst hatt med alle greinene i treet på venstrekanten, men som sagt andre elementer dukker da opp og virker forstyrrende. Turte ikke ta mer kutt der fordi jeg ville ha med hele "ubåten", men 5 mm. fra eller til spiller kanskje ingen rolle. Og igjen, supert at du ser med kritiske øyne på bidragene og kommer med forslag til forbedringer. Fortsett for all del med det.

(Har allerede klonet bort flere forstyrrende elementer andre steder i bildet)

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...