Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Parti fra Akershus Festning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Som du skriver, et uvanlig utsnitt... Alltid interessant med slike reportasjebilder, uansett! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Fin vinkling fra festningen. Menneskene har en stort betydelse for bildet også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 En annerledes vinkling av Akershus, synes det ble riktig bra. Muren ble ganske så massiv fra dette ståstedet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Som du skriver, et uvanlig utsnitt... Alltid interessant med slike reportasjebilder, uansett! Reportasjebilder er også en del fotografiens hverdag og synes det generelt sett det er bra at også denne type bilder presenteres her. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Fin vinkling fra festningen. Menneskene har en stort betydelse for bildet også! Hilsen Tove Ja, det det var vinklingen med den kraftige muren i linje inn mot festningsbygget, menneskene og trærne i silhuett som var interessant, og som jeg ønsket å formidle. Hyggelig at du likte bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 En annerledes vinkling av Akershus, synes det ble riktig bra. Muren ble ganske så massiv fra dette ståstedet. Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Var på festningen en tur i høst, vakkert sted som er vel verdt et besøk! Fin komp synes jeg! godt jobba Ragnar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Var på festningen en tur i høst, vakkert sted som er vel verdt et besøk! Fin komp synes jeg! godt jobba Ragnar! Jobber som bare det, noe lykkes jeg noenlunde med, men du verden hvor mange dårlige bilder jeg tar. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Fin kameravinkling , og med forstyrrende elementer på begge sider hadde det ikke hjulpet med videre vidvinkel heller. Flott som doku/repotasjebilde. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Uvanlig vinkel, som du antyder, og hardt vårlys. Samtidig genuin skildring av vår ved Akerhus Festning, der menneskene viser oss størrelsesforhold. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Fin kameravinkling , og med forstyrrende elementer på begge sider hadde det ikke hjulpet med videre vidvinkel heller. Flott som doku/repotasjebilde. Mvh Alec Hei, fint at du likte bildet, og takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Uvanlig vinkel, som du antyder, og hardt vårlys. Samtidig genuin skildring av vår ved Akerhus Festning, der menneskene viser oss størrelsesforhold. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Tror ikke du skal bekymre deg for uvanlige vinkler og trange komposisjoner fordi det fungerer utmerket her. Det forsterker inntrykket av at festningen er en høy og solid struktur som ruver i landskapet. Flott med menneskene på toppen av muren, det viser målestokk og gjør bildet interessant. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ser nesten ut som en ubåt med trær på. Akkurat denne flotte vinklingen gikk meg nok forbi da jeg i flere omganger laget min serie fra Akershus som ligger ute på pbase. 2 mm. kutt i høyresiden vil fjerne en liten lysglipe, gi et rent kutt og roe ned hele siden. Litt urolig ved et tre som stikker ut mot venstrekanten også så jeg tenker 5 mm. kutt der også. Bortsett fra disse bittesmå pirkene skal jeg holde kjeft (les tastatur) for utover det er det som Mesteren ifølge Bibelen sa i sine siste minutter: Det er fullbragt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Tror ikke du skal bekymre deg for uvanlige vinkler og trange komposisjoner fordi det fungerer utmerket her. Det forsterker inntrykket av at festningen er en høy og solid struktur som ruver i landskapet. Flott med menneskene på toppen av muren, det viser målestokk og gjør bildet interessant. Takk for konstruktiv betraktning av bildet ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Ser nesten ut som en ubåt med trær på. Akkurat denne flotte vinklingen gikk meg nok forbi da jeg i flere omganger laget min serie fra Akershus som ligger ute på pbase. 2 mm. kutt i høyresiden vil fjerne en liten lysglipe, gi et rent kutt og roe ned hele siden. Litt urolig ved et tre som stikker ut mot venstrekanten også så jeg tenker 5 mm. kutt der også. Bortsett fra disse bittesmå pirkene skal jeg holde kjeft (les tastatur) for utover det er det som Mesteren ifølge Bibelen sa i sine siste minutter: Det er fullbragt. Roar Ubåt tenkte jeg også på når jeg så festningen fra dette ståsted. Kutt 2mm i høyre kant skal bli, du har så rett så rett. Ville jo helst hatt med alle greinene i treet på venstrekanten, men som sagt andre elementer dukker da opp og virker forstyrrende. Turte ikke ta mer kutt der fordi jeg ville ha med hele "ubåten", men 5 mm. fra eller til spiller kanskje ingen rolle. Og igjen, supert at du ser med kritiske øyne på bidragene og kommer med forslag til forbedringer. Fortsett for all del med det. (Har allerede klonet bort flere forstyrrende elementer andre steder i bildet) Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg