smort1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Bussholdeplassen i Molde! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Bussholdeplass med staselig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Bussholdeplass med staselig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Fint utsnitt av sentrum. Har 100 åringen fått tagging på gavlen? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 "Herregud har han tatt bilde av bussholdeplassen?!" Var min første tanke! Ikke et sted jeg ville tenkt på som spesielt fotogent i grunnen. Men du fikk det til du! Ble fint med kirkespiret godt plassert! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Fint utsnitt av sentrum. Har 100 åringen fått tagging på gavlen? Takker, MotoG! He,he, Rosenes-bytagging..... Endret 12. mai 2015 av smort1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 "Herregud har han tatt bilde av bussholdeplassen?!" Var min første tanke! Ikke et sted jeg ville tenkt på som spesielt fotogent i grunnen. Men du fikk det til du! Ble fint med kirkespiret godt plassert! Takker, Helene! Ja, det går an å lage brukbart bilde av det ingen skulle tro.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det er godt at slike staselige bygg overlever og kan feire 100 års jubileum når den tid kommer. Et flott bilde som varmer på flere måter. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Slike bilder blir ofte viktigere enn vi aner i tagningsøyeblikket. Spennende å se hvordan de har tenkt i litt ulike epoker med tanke på bygningsdesign. Fin miljøskildring. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Det er godt at slike staselige bygg overlever og kan feire 100 års jubileum når den tid kommer. Et flott bilde som varmer på flere måter. Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Slike bilder blir ofte viktigere enn vi aner i tagningsøyeblikket. Spennende å se hvordan de har tenkt i litt ulike epoker med tanke på bygningsdesign. Fin miljøskildring. Takker, Trond Olav! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Greit at du vandrer litt rundt i Molde for da får jeg som aldri har fått rota meg dit sett litt av byen også. Kanskje burde jeg tatt med meg mitt kjøretøy med toppfart 10 km/t på fly og tatt en tur. Fint utsnitt og komp her med noe skrå kameravinkel som gjør seg. Greiner på begge sider gjør at de tar vekk oppmerksomhet fra treet midtskips som nok ellers ville blitt et uromoment. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Greit at du vandrer litt rundt i Molde for da får jeg som aldri har fått rota meg dit sett litt av byen også. Kanskje burde jeg tatt med meg mitt kjøretøy med toppfart 10 km/t på fly og tatt en tur. Fint utsnitt og komp her med noe skrå kameravinkel som gjør seg. Greiner på begge sider gjør at de tar vekk oppmerksomhet fra treet midtskips som nok ellers ville blitt et uromoment. Roar Takker, Roar! Artig at det settes pris på gatevandringen. Det kommer nok mer, skal du se.... Molde er vel verdt besøk, ja... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Et flott bybilde dette med et par fine bygninger i bakgrunnen Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Et flott bybilde dette med et par fine bygninger i bakgrunnen Mvh Torbjørn Takker, Torbjørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg