Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Større pupper av p-piller

Anbefalte innlegg

Hei!

Har gått på Yasmin 28 en god stund nå og har tenkt på å skiftet til et annet merke.

Jeg lurte på om det er andre her som har gått på en type p-piller dere har fått større bryst av?

Jeg vet de ikke vokser mye av p-piller om det er noen som i det heletatt får større bryst av de, men det hadde vært et stort pluss om de hadde vokst litt :-)

Anonymous poster hash: a5383...f50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var kanskje ikke så hjelpsomt. Jeg fremhever bare at det ikke nødvendigvis er p-pillene i seg selv som gjør puppene større. Jeg har som nevnt ikke greie på hvilke p-piller du bør prøve, men jeg tviler på at p-pillene kan gjøre dem permanent større. Hvis det skjer, er det nok bare fordi hormonene får blodet til å strømme til puppene i en veldig begrenset tid.

Lenke til kommentar

Det stemmer faktisk at P-piller kan gi større bryst , om det er en bieffekt av vektøkning eller om det faktisk er pga det hormonelle innholdet i pillene er jeg usikker på , men trolig er det en liten sammenheng.

Trolig så er det nettopp pga hormoninnholdet som gjør at brystene vokser og det er derfor de pillene med mest hormoner som du bør gå etter , problemet derimot med slike tabletter er at du øker sjangsen for å få en blødning / blodpropp og det er derfor du faktisk alltid bør være forsiktig med p-piller.

For å være ærlig så er nok kondom eller spiral å foretrekke , kondom for å unngå det meste av kjønnssykdommer , spiral for å unngå uønsket graviditet.

Lenke til kommentar

Jeg ligger for tiden med ingen. Jeg går på p-piller for andre grunner slik som at jeg minsker smertene under menstruasjon siden jeg har slitt veldig mye med sterke smerter osv. Dessuten bruker jeg aldri kondom.

Jeg vil heller ikke gå på spiral.

Jeg vil gå på p-piller og skal skifte merke nå. Så jeg spør om det er andre her som har merket at brystene vokser av et spesielt merke :-)

Anonymous poster hash: a5383...f50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...