AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Den strengen "bak" penishodet, frenulum?, røyk under sex. Blødde veldig mye. Har noen her opplevd dette og kan svare meg på det følgende; hva gjør jeg? hvor lang tid tar det før det gror? Når kan jeg ha sex igjen? Og gjør det noe for dama at mye av blodet havnet inni henne? Er det betennelsesfare ? Takk! g19 Anonymous poster hash: a2be7...698 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) på svar om blod: nei, ingen fare for betennelse med mindre du har en smittsom sykdom i blodet ditt. jenter burde være vant med blod der nede Endret 12. mai 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Har du revet over ei blodåre så kan du blø mye, ja.Søk på nettet for "torn frenulum", så finner du info. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Om strengen under penishodet, frenulum heter den, rivner, kan det oppleves veldig dramatisk. Det kommer gjerne en del blod og det kan gjøre vondt. Etterhvert vil dette gro helt av seg selv og plagene forsvinner. Noen ganger kan det være nødvendig å la en lege se på det for å vurdere om det skal behandles. Har dette vart en stund, er det ok å be en lege se på det. Kilde: http://www.klara-klok.no/spoersmaal/281041 Endret 15. mai 2015 av NU`er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg