PaulieMan75 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Likte dette - blikket (mitt i alle fall) blir dratt mot speilet - funderer litt på hva som speiles der..... Regndråper på bilinteriør er vel de fleste vant med -å komme på å gjøre det om til kunst på bilde har ikke jeg tenkt på før. Blir spennende å se hva du kommer på videre Mvh Pål 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Hei Pål! Tusen takk for tilbakemeldingen! Ja det skal bli gøy å se hva som fester seg på minnebrikken i denne serien... Hilsen Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Artig at du tenker slik! Har alltid hatt sansen for "hverdagsbilder"! Bra start, på en regnværsdag ser det ut til... 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Har sett på bildet ditt flere ganger i ettermiddag og lurer på hva jeg ser i speilet, men ikke funnet ut hva det er. For å få fram uttrykket du ønsker, har litt regn på innsiden av bilen måtte tåles. Men bilen tar vel neppe skade av det. Bra start på din serie dette. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Artig tanke dette Tove! Gleder meg til fortsettelsen. Bildet er godt komponert med linjer og slikt (som jeg i grunnen ikke har noe peiling på...) Du skaper nysgjerrighet ved å la speilet være blury. Artig! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Dette kan bli både moro og interresant:-) God ide, og kreativt løst i første omgang. Jeg må vel abdisere som seriemester nå....:-) Gleder meg og ser frem til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Blir spennende å følge resten av serien. Dette bildet var ihvertfall en veldig vellykket start! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 En regnvåt hverdag fortjener også bilder. Fin komposisjon og godt fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Fint bilde. Jeg håper du fortsetter denne serien, blir interessant å se du bruke talentet ditt på uoppstilte bilder også.. Henning 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Hjertelige takk til dere alle sammen for de utrolig hyggelige og positive tilbakemeldingene fra dere. Da får jeg litt prestasjonsangst for å ta denne serien videre. Men det føles spennende også! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg