ThaKladd Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har veldi lyst på en PenDrive, og den billigste som er å få tak i er en 128mb til 400 kr. jeg har heller lyst på en 512 eller mer.... men de koster over 1000 - 2000 kr... når synker prisen???? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kanskje til våren når ram-prisene går ned ? Det er nok dessverre ingen av oss som har en krystallkule tilgjengelig. *grin* Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kanskje til våren når ram-prisene går ned ? Det er nok dessverre ingen av oss som har en krystallkule tilgjengelig. *grin* Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har veldi lyst på en PenDrive, og den billigste som er å få tak i er en 128mb til 400 kr. jeg har heller lyst på en 512 eller mer.... men de koster over 1000 - 2000 kr... når synker prisen???? Vel, det er jo litt vanskelig for oss her å forutsi dah Men hvis jeg skal tippe så vil det ta ganske lang tid før en 512MB modell blir "billig"... Det vil vel kanskje ta så lang tid som det tar for 512MB minne å bli "like lite" som det 64MB eller 128MB er for oss i dag! Det var litt klønete forklart, men du skjønte kanskje hva jeg mente? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg er helt ennig med deg. pen drive virker veldig dyrt! har også hatt lyst på Pen drive ganske lenge nå, men syns også de er i det dyreste laget da. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 MPX.no har noen billige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå