Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Gammel kulturhistorie 1 ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Interessant med slike dokumentasjoner. Likte vel best V1..., men de to andre hører jo med for historiens skyld... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Interessant med slike dokumentasjoner. Likte vel best V1..., men de to andre hører jo med for historiens skyld... Hei smort1 ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Det er som du påpeker , v2 og v3 var denne gang med for historiens skyld. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Av og til trenger man flere bilder for å fortelle historien, sånn gjør jeg det også av og til....som du sikkert har lagt merke til God dokumentasjon dette Alec! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Av og til trenger man flere bilder for å fortelle historien, sånn gjør jeg det også av og til....som du sikkert har lagt merke til God dokumentasjon dette Alec! Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Her hadde det blitt en h....klonejobb eller jeg hadde hatt bruk for en motorsag (v3) . men det er jo også en mening med å ha vegetasjonen med. Det viser at fortiden som har vært tilgrodd , og nå er kommet for en dag. Mvh Alec Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Fin serie, med V1 som fint klarer seg på egenhånd. Stilig motiv som du har klart å komponere på en fin måte. Eksponeringen er veldig bra mtp det sterke sollyset som kan gjøre det litt vanskelig. Tror bilde kunne bli enda bedre i overskyet vær, men det er selvsagt en smakssak. Og det er jo ikke alltid vi har mulighet til å vente heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Fin serie, med V1 som fint klarer seg på egenhånd. Stilig motiv som du har klart å komponere på en fin måte. Eksponeringen er veldig bra mtp det sterke sollyset som kan gjøre det litt vanskelig. Tror bilde kunne bli enda bedre i overskyet vær, men det er selvsagt en smakssak. Og det er jo ikke alltid vi har mulighet til å vente heller Hei Mikael ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Angående været o.l. så synes jeg det er artig å fotografere f.eks samme landskap i forskjellig vær og i forskjellige årstider .Det kan bli en serie av slikt også. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg holder nok en knapp eller tre på originalen her. Greit utsnitt som drar blikket innover. Fint du ikke falt for laang lukkertid så vi fikk se livet og bevegelsen i fallende vann. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg