Gå til innhold

Gammel kulturhistorie 1 ...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Interessant med slike dokumentasjoner. Likte vel best V1..., men de to andre hører jo med for historiens skyld... :)

Hei smort1 !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding.

Det er som du påpeker , v2 og v3 var denne gang med for historiens skyld.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Av og til trenger man flere bilder for å fortelle historien, sånn gjør jeg det også av og til....som du sikkert har lagt merke til ;) God dokumentasjon dette Alec! :thumbup:

Hei Helene !

Her hadde det blitt en h....klonejobb eller jeg hadde hatt bruk for en motorsag (v3) . men det er jo også en mening med å ha vegetasjonen med. Det viser at fortiden som har vært tilgrodd , og nå er kommet for en dag.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Fin serie, med V1 som fint klarer seg på egenhånd. Stilig motiv som du har klart å komponere på en fin måte.

Eksponeringen er veldig bra mtp det sterke sollyset som kan gjøre det litt vanskelig.

Tror bilde kunne bli enda bedre i overskyet vær, men det er selvsagt en smakssak. Og det er jo ikke alltid vi har mulighet til å vente heller :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fin serie, med V1 som fint klarer seg på egenhånd. Stilig motiv som du har klart å komponere på en fin måte.

Eksponeringen er veldig bra mtp det sterke sollyset som kan gjøre det litt vanskelig.

Tror bilde kunne bli enda bedre i overskyet vær, men det er selvsagt en smakssak. Og det er jo ikke alltid vi har mulighet til å vente heller :)

Hei Mikael !

Angående været o.l. så synes jeg det er artig å fotografere f.eks samme landskap i forskjellig vær og i forskjellige årstider .Det kan bli en serie av slikt også.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...