Arodem Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Modifikasjon drukner hele Los Santos.Hva om Grand Theft Auto V-verdenen lå under vann? Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Må dere informere om at Steam trakk betalingsmodifikasjoner i hver eneste artikkel? Synes materialet her generelt sett er bra, men om det er en kort artikkel kan dere avslutte med noe annet enn det samme som i alle de andre 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hva som hadde vært interesse for meg er om de kunne bruke vitenskapelig havnivå slik verden hadde blitt om havet steg pga issmelting Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Denne mod'en ble gjort på PS3 ogXbox 360 for over et år siden. Men vel så morsomt er de moddene som fjerner alt vannet. Det er ganske kult å kjøre motorsykkel på havbunnen Endret 12. mai 2015 av JonTj Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å lage slike modder, kul mod Lenke til kommentar
Noose Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Denne mod'en ble gjort på PS3 ogXbox 360 for over et år siden. Men vel så morsomt er de moddene som fjerner alt vannet. Det er ganske kult å kjøre motorsykkel på havbunnen Stemmer, husker det godt. Var også nice med den 4K 60fps modden noen lagde til xbox, bare synd den var litt buggy på ps3'en. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Hva som hadde vært interesse for meg er om de kunne bruke vitenskapelig havnivå slik verden hadde blitt om havet steg pga issmelting Eller hvor høyt dagens landmasse til landet Norge vil en dag stige om noen millioner av år. The inevitable. Endret 13. mai 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå