Disorder Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hallo! Jeg kjøpte nylig Mario Kart 8, og jeg elsker det! Jeg har ikke spilt så mye siden mario kart Wii. Husker at jeg var helt hekta på det, så tviler ikke på at jeg kommer til å legge inn mange timer i mk 8. Eneste problemet er at jeg mangler noen å spille med. Det er fett å spille online sammen med andre ukjente, men det hadde blitt enda fetere med noen norske venner:) Legg igjen nintendo id og litt sånn, hvis du vil spille! Jeg er da 22 år og er som regel online rundt kl 10 på kvelden. Det er kanskje litt sent for noen, men jeg jobber sent, så har bare tid da. Eller tidlig på dagen 1 Lenke til kommentar
PBinnern Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg er med! Kommer med nintendo navn iløpet av dagen (husker det ikke i farten). Hadde vært kult å få laget en turnering og.. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Er allerede en tråd der man kan dele sin NNID: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1476908Forhåpentligvis kan man finne noen aktive der Ellers kan du legge til meg (Ripsbusk). Det er sjelden jeg har tid til å spille nå om dagen, men hvis jeg en sjelden gang har tid er det som oftest på kveldene Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Kult. Legger dere til! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Bli nok gjerne med på et tidspunk! ID er Mentor-sh Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Ingen andre som spiller Mario Kart 8? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Ingen andre som spiller Mario Kart 8? Jeg spiller det! Husker ikke Network id'en min så jeg må nesten finne den senere idag Endret 4. juni 2015 av Enlightened Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå