Orwandel Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg er kjempe fornøyd med monitoren. Fargene er ikke helt på nivå med en IPS skjerm, men det forventet jeg heller ikke. Designmessig så er den muligens ikke den peneste monitoren på markedet, men man slipper hvertfall RGB og gamerdesign som noen av de dyrere monitorene har. Edit: Jeg har ikke prøvd å finjustere på fargene enda, så godt mulig det vil se bedre ut etter litt tweaking. Jeg tok og bestilte en. TN-paneler har jo andre fordeler, så det er vel en prioriteringssak. Jeg er i alle fall spent! Hvordan er menyen? Lett å bytte mellom moduser og lysstyrke og slikt? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg tok og bestilte en. TN-paneler har jo andre fordeler, så det er vel en prioriteringssak. Jeg er i alle fall spent! Hvordan er menyen? Lett å bytte mellom moduser og lysstyrke og slikt?Den er i hvert fall ikke verre enn på den dyrere Z35P. Så mye kan jeg si uten å ha prøvd den du har bestilt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg tok og bestilte en. TN-paneler har jo andre fordeler, så det er vel en prioriteringssak. Jeg er i alle fall spent! Hvordan er menyen? Lett å bytte mellom moduser og lysstyrke og slikt? Tror det skal gå ann å legge inn egne snarveier for å velge modus. Jeg stiller inn der jeg føler det er best for alle spill, så det er ikke noe jeg bruker aktivt. Synes menyen er grei i bruk. Blir jo noen bom trykk her og der siden tastene er under skjermen men ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Tror jeg er en smule bortskjemt, fordi jeg hadde en Nec 24wmgx3 før, og den hadde fjernkontroll som gjorde menyen veldig enkel. Jeg blir nok vant til menyen på Z35P etter hvert. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Tror jeg er en smule bortskjemt, fordi jeg hadde en Nec 24wmgx3 før, og den hadde fjernkontroll som gjorde menyen veldig enkel. Jeg blir nok vant til menyen på Z35P etter hvert. Spørsmålet er jo om hvor ofte man surrer i menyen Jeg gjør det særdeles skjeldent. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Spørsmålet er jo om hvor ofte man surrer i menyen Jeg gjør det særdeles skjeldent.Det er et godt poeng. Jeg var bare inni der de par første dagene. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Er det bare jeg som synes Ultrawide og rgb er tøft? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Tja, vet ikke jeg, men jeg syns alt med RBG er fælt stort sett. Jeg er for gammal til slikt tøveri. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 "Harry" og "fjortis" er det første som faller meg inn hver gang jeg ser RGB-greier. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=nNoJtPGMLYk Er det bare jeg som synes Ultrawide og rgb er tøft? Er nok bare deg Useriøst nå det står "Best Setup Gaming Series" Hardware; Ingen g-syncskjerm med nvidiaskjermkort AMD 1950x TR cpu Endret 14. juli 2018 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Så litt av videoen og plukket opp Wallpaper Engine til 30 kroner på Steam. Veldig ålreit program som lar deg f.eks laste ned animerte bakgrunnsbilder eller lage egne. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Pr0n wallpapers, here I come! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 RGB forteller meg at personen er ny, veldig fin måte å skille nye og erfaren brukere. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Han har bruk SÅ mye cash på utstyr, og så sitter han i en DXracer stol.. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Jeg ser på det som en kunstnerisk skildring av dyre pc komponenter.Om meg: Pc/hardware entusiast siden 1994 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Jeg er snart 40, og har da en del RGB-ting. Jeg er ikke hekta på RGB, men jeg synes det er fint inne i PCen. Jeg har ingen vifter med RGB, men har en AiO med RGB, skjermkortet har RGB, og jeg har også RGB på tastatur og musematte. 3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Hva er egentlig forskjellen på disse 2: https://www.multicom.no/samsung-dis-49-c49j890dkn-curved/cat-p/c/p10078962 https://www.multicom.no/samsung-49-c49hg90dmu-gaming-curved/cat-p/c/p9638378 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Den dyreste har 1 ms responstid mot 5 ms på den billigste. Den billigste har også innebygde høyttalere. Det er mulig det er flere forskjeller. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Var en kompis som spurte, ble den med lavere "ms". Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg prøvde å lage en custom oppløsning (2560×1080), men fikk beskjed om at skjermen ikke var kompatibel med den oppløsningen. Spillene jeg har kjørt har automatisk forandret oppløsning til 3440x1440, og når jeg har sjekket er det eneste alternativ. Så... går det ikke an å skifte oppløsning på slike skjermer? Til opplysning så har jeg akkurat fått denne skjermen, så alt er ganske nytt så langt. Jeg er meget fornøyd så langt. Ultrawide er en ny verden. Skjermen det gjelder, som nevnt tidligere, er den samme som TheKims kjøpte, Acer CZ0-serien, modell CZ350CK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå