tHz Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg har en acer x34 og en asus 4k 27" ved sidenav. Helt lik høyde. Samme høyde som min 27" asus swift 1440p også 34 tommer ultrawide og 27 tommer 16:9 er identisk i høyde, eneste forskjellen måtte bli eventuelt ramma om den er tynn eller tykk. Takk for svar! Da blir det 34" på meg Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Plukket opp en slik utstilling fra jobb, fikk den til 7 lapper grunnet en liten ripe på panelet. Grei deal? 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Sikkert vært spørt 100 ganger før, men er det noen monitorarm som ikke koster flere lakser? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Amazon ser jeg har en, uten at jeg kan garantere for den. Men det finnes jo mange typer. Arm som kan svinges rundt og hev/senk/tilt i tillegg, eller statiske stativ, og helt sikkert andre typer. Hva eksakt er du på jakt etter? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Arm som festes i bordet. Helst med sving slik at jeg kan få skjermen nærmere. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Det er vel bare å søke i Prisguiden så ser du hva som er tilgjengelig. De billigste vil være fra Ergotron, Newstar, Multibracket etc, men under tusenlappen kommer du neppe om det er snakk om en ultrawide skjerm som veier en del. Om du har spandert noen laken på en kjekk skjerm så er det vel også et spørsmål om det er så lurt å handle billigst mulig arm. Går armen åt skogen så går jo skjermen samme vei. Norlink SpaceCo Pro S1 er min anbefaling, den både ser godt ut og er stø som fjell. Koster et par laken, men den gir meg bedre nattesøvn enn enn de billigste armene ville ha gjort. Lenke til kommentar
Patkaaa Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Får slenge meg på her!Fikk solgt min mg278q 27'' Asus på Finn. Brukte aldri alle Hz, og oppløsningen var litt dårlig for det jeg holder på med ; webdesign ( mtp. de fleste skjermene til kundene mine ikke kjører 2k ).Har en Dell XPS 15, og tenker kanskje å kombinere den med en Dell UltraSharp Curved U3417W 34''.Budsjettet mitt er på rundt 8k, kan strekke meg dersom det betyr at jeg får "mye" bedre skjerm.Kommer nok til å spille litt i ny og ne, men tror 60hz skal holde fint ( Brukte HDMI 60hz på min Asus i 2 år, oops ), men blir mest fokus på effektivitet med oppgaveskrivinger ( student ), Webdesign, PS, LR, Premiere osv.Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Jeg ser den nevnte Norlink armen er spesifisert opp til 14kg. Ganske romslig med andre ord. Jeg har Ergotron LX, og tenker å bruke den med Asus PG348Q når den kommer. Den armen er spesifisert opp til 11kg, mens skjermen (uten stativ) veier 7.7kg. Med andre ord: sjekk hva skjermen din veier uten stativ. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Joda, ganske romslig når Z35P veier like i underkant av 10kg, men ikke veldig overkill. I tillegg vet jeg jo ikke hva neste skjerm kommer til å veie og kvaliteten tilsier at armen vil forbli i bruk i mange år. Å sjekke hva skjermen veier og armen tåler er selvsagt et must, men litt slingringsmonn er godt for både sjelefred og nattesøvn. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 8-bit+FRC er ikke ens betydende med at det skorter på 10-bit input ser det ut til. Hva Asus gjør her er jo rett ut lureri? Jeg må se skjermen selv.. Om det betyr ørlitegrann for fargegjengivelse kan jeg leve med - det aller viktigste er å unngå banding, det gjelder både i UI og i bildebehandling. Hvis ikke returneres den, så får jeg hive meg på enten Dell U3417W eller U3818DW. Ser ikke ut til at det er mye alternativ. :/ Jg har den eldre dell u3415w.. er den 10 bits? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) MrHorgen, den er listet som 8-bit så vidt jeg kan se. Rettelse: 10-bit (8-bit + FRC) Og med det vil jeg tro at du ikke kan velge 10-bit output i nvidia panelet. Endret 18. februar 2018 av OlaHaldor Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Da er endelig PG348Q kommet i hus. Umiddelbart inntrykk: Det er ikke like mye fres i fargene som den andre skjermen. Skjermen er heller ikke så stor og wow som jeg hadde ventet. På den gledelige siden ser jeg ikke like mye antydning til banding i programmene jeg bruker som jeg først fryktet. Spill har jeg ikke prøvd enda. Det blir etter arbeidstid. Forskjellen 60Hz vs 100Hz er jo også merkbar, og det er jo aldeles nydelig å jobbbe sånn som under. 1 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Hei! Har en asus pg279q. Vurderer å selge denne på finn.no og kjøpe en dell u3417w. Spiller stort sett bare World of Warcraft fra 2004 på en privat server, så det trengs jo ikke særlig mye guff. Tenker heller at da er størrelse på skjerm bedre enn høy hz. Hvordan er u341w? Er det andre ultrawide-skjermer jeg heller bør se på? Kommer jeg til å bli skuffet uten g-sync hvis jeg går for u3417w? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Da ble det en Acer Z35P på meg: https://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/AC35PREDZ35P/acer-predator-z35p-35-buet-gamingskjerm Skarp og fin, god farger. Litt backlight bleed, men ikke plagsomt selv om jeg kjører svart desktop i et mørkt rom. Har ikke fått testet noe særlig spill, har bare kjørt den på en Dell XPS 15 9560, som ikke støtter G-Sync. Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Tilbud hos cdon, både ROG swift (kr9999) og Predator (kr9490) er på salg Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Tilbud hos cdon, både ROG swift (kr9999) og Predator (kr9490) er på salg Er tilbud ja, men nå som x34p har kommet er kanskje dette mer vanlig pris også. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Komplett har 12 timers salg frem til midnatt. AOCs 100Hz'er med G-Sync til 7K. 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Komplett har 12 timers salg frem til midnatt. AOCs 100Hz'er med G-Sync til 7K. Knallkjøp! Anbefales! 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg kjøpte den på nyåret til samme pris. Masse skjerm for pengene! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå