oOF Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg tok sjansen jeg. Får se når den kommer. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg tok sjansen jeg. Får se når den kommer. Hvilken? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 https://www.komplett.no/product/859681/gaming/skjerm-tilbehoer/skjermer/acer-27-predator-led-g-sync-xb271hu?offerId=KOMPLETT-310-859681 Tilsvarende denne. Det er vel ikke relevant for denne tråden egentlig... Så lenge det ikke er pikselfeil, tror jeg at jeg skal bli fornøyd; hvis ikke kommer den rake veien tilbake til Komplett. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Vil tippe det er vesentlig høyere sjanse for pikselfeil på demoskjermer, har selv returnert 2 pga. det. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Noen her som vet om man kan splitte skjermen på en sånn måte at man har f. Eks et spill på en egendefinet størrelse av skjermen, la oss si 70% og desktop/nettleser etc på den andre delen, uten at musa glir rett over i desktop delen av skjermen når man spiller hvis man fører pekeren utenfor spillvinduet? Har jo windowed mode, men da forsvinner musa oftest utenfor vinduet når man spiller f.Eks LoL og man er uheldig å flytte pekeren utenfor spill vinduet. Vil unngå å måtte tabbe ut og inn av spill for å endre sang, eller gjøre andre oppgaver når man er i load screen etc. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Lurer på om Display Fusion kan hjelpe deg. Koster ingenting å prøve i 30 dager. Om det faller i smak, men ikke frister å betale full pris, så legg den i Wishlist på steam. Og se om ikke det blir en grei pris i vintersalget. Mener jeg har lest det blir salg fra 19.12. i år.. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Lurer på om Display Fusion kan hjelpe deg. Koster ingenting å prøve i 30 dager. Om det faller i smak, men ikke frister å betale full pris, så legg den i Wishlist på steam. Og se om ikke det blir en grei pris i vintersalget. Mener jeg har lest det blir salg fra 19.12. i år.. Takk for tipset. Jeg skal teste det ut! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Vil tippe det er vesentlig høyere sjanse for pikselfeil på demoskjermer, har selv returnert 2 pga. det. Skjermen ser ut til å være finfin den. Jeg skjønner nå hvorfor man vil ha buede skjermer tror jeg... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Ja, jeg tenkte det samme da jeg hadde 27" også. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Helheim altså!! Det så lenge ut som jeg skulle klare å skippe denne generasjonen, og heller vente på HDR og 144/200Hz. Men til denne prisen gikk jeg på en liten smell altså.. Betaler også med komplett Mastercard. Så ser på det som at jeg får et "gavekort" av dem pålydende 420Kr. Og trekker jeg det fra kjøpesummen her, så er jeg altså nede i ~6600Kr for en 100Hz med G-Sync!! Det er jo helt latterlig... Enn så lenge. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Helheim altså!! Det så lenge ut som jeg skulle klare å skippe denne generasjonen, og heller vente på HDR og 144/200Hz. Men til denne prisen gikk jeg på en liten smell altså.. Betaler også med komplett Mastercard. Så ser på det som at jeg får et "gavekort" av dem pålydende 420Kr. Og trekker jeg det fra kjøpesummen her, så er jeg altså nede i ~6600Kr for en 100Hz med G-Sync!! Det er jo helt latterlig... Enn så lenge. Jøss var et nice tilbud! Kan du tilbakemelding om skjermen? Er litt skeptisk til VA panel ang ghosting. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Og black crush på noen VA-paneler er ganske ille Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jøss var et nice tilbud! Kan du tilbakemelding om skjermen? Er litt skeptisk til VA panel ang ghosting. At VA panel har ghosting varier vel fra produkt til produkt? Tror ikke ghosting er et problem på alle skjermene, er iværtfall ingen ghosting på min skjerm som har VA panel Og black crush på noen VA-paneler er ganske ille Black crushing hadde mye med calibreringen for mitt vedkommende. Ingen tegn til black crush på VA etter endel calibrering hos meg. Når det skal sies opplever jeg IPS som bedre levertut av boksen, og at VA krever en del calibrering for å oppnå beste resultat. Er iværtfall min erfaring 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jøss var et nice tilbud! Kan du tilbakemelding om skjermen? Er litt skeptisk til VA panel ang ghosting.At VA panel har ghosting varier vel fra produkt til produkt? Tror ikke ghosting er et problem på alle skjermene, er iværtfall ingen ghosting på min skjerm som har VA panel Og black crush på noen VA-paneler er ganske illeBlack crushing hadde mye med calibreringen for mitt vedkommende. Ingen tegn til black crush på VA etter endel calibrering hos meg. Når det skal sies opplever jeg IPS som bedre levertut av boksen, og at VA krever en del calibrering for å oppnå beste resultat. Er iværtfall min erfaring Takk for deling av erfaring! Du gjorde nettopp forumet bedre God jul ?? 1 Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Hvor lenge må man vente på 3440x1440 med 120hz panel?Har uendelig lyst på UltraWide QHD, men føler 120hz med ULMB er det eneste som funker for meg i CS:GO Da må du nok vente til tideligst høst 2017/2018 Får vel bare smøre meg med litt tålmodig da Har jo bare et gtx 1070, så det blir vel litt slapt til å spille andre spill uansett. Nå klarte heller ikke jeg å vente lenger på 120hz panel når jeg så tilbudet til komplett. Blir veldig spennende å prøve dette formatet etter å tenkt på 3440x1440p i nærmere halvannet år! Aldri hatt noe mere enn full HD oppløsning Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 meh... Utsolgt. Forventet 12januar. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Hei. Spør bare her inne siden det gjelder en ultrawide skjerm, og det er garantert flere her som veit hva som gjelder.Har kjøpt en brukt Asus skjerm. 1 år gammel.Fikk skjermen idag, og det viser seg at det er en stuck pixel.Er det garanti på slike saker opp mot komplett da siden den er kjøpt der eller? Endret 29. desember 2017 av OddZen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hei. Spør bare her inne siden det gjelder en ultrawide skjerm, og det er garantert flere her som veit hva som gjelder. Har kjøpt en brukt Rog Swift PG348Q. 1 år gammel. Fikk skjermen idag, og det viser seg at det er en pixelfeil. Det vises en rød pixel ved mørke bilder, og blir gulgrønn ved lysere bilder. Eier blir vanskelig å ta på dette, og mener det må ha skjedd under frakt. Er det garanti på slike saker opp mot komplett da siden den er kjøpt der eller? Ser også at det er endel backlight bleeding, spesielt i de øvre hjørnene. Vanskelig å si om det er normalt mye siden jeg ikke har noe å sammenligne mot og siden det ikke kan tas bilde av. 20171228_185215.jpg 20171228_185219.jpg Etter 45 dager (komplett) så dekkes ikkje pixelfeil under 5? Derfor solgte nok han skjermen. Du tapte. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Skjedd under frakt? Det har jeg ikke tro på... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hei. Spør bare her inne siden det gjelder en ultrawide skjerm, og det er garantert flere her som veit hva som gjelder. Har kjøpt en brukt Rog Swift PG348Q. 1 år gammel. Fikk skjermen idag, og det viser seg at det er en pixelfeil. Det vises en rød pixel ved mørke bilder, og blir gulgrønn ved lysere bilder. Eier blir vanskelig å ta på dette, og mener det må ha skjedd under frakt. Er det garanti på slike saker opp mot komplett da siden den er kjøpt der eller? Ser også at det er endel backlight bleeding, spesielt i de øvre hjørnene. Vanskelig å si om det er normalt mye siden jeg ikke har noe å sammenligne mot og siden det ikke kan tas bilde av. 20171228_185215.jpg 20171228_185219.jpg Du må kalibrere skjermen før du kan si noe særlig om det er mye eller lite backlight bleed på den. Alle skjermer har masse BLB når baklyset står på 100%. Den røde pixelen kan det være du kan få "løsnet" ved å massere den forsiktig med en mikrofiber klut dyppet i varmt vann. Det har ihvertfall fungert flott for meg ved flere anledninger. Ellers finnes det flere andre ting man kan prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå