Gabri3L Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Expert har fått på lager for de som ikke har lyst på det derre Acer rælet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Expert har fått på lager for de som ikke har lyst på det derre Acer rælet. Du skal få kjørt deg om Asus sin ikkje er bedre enn Acer ? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg sa ikke at den kom til å være bedre. Det er jo samme panel i dem. Men man slipper Acer logoen, og det er jo verdt minst 2000 Kr det alene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Eneste levering som var tilgjengelig for den skjermen var "Hjemlevering Varene leveres hjem til deg (til fortauskant)" eller å hente den på en expert butikk i nærheten når de motar den. Nå er dessverre nærmeste expert butikk for meg et par timer og en ferge unna så det er noe uaktuelt. Ellers tror jeg ikke det er så fryktelig praktisk å ha en monitor til 14K stående utendørs til jeg kommer hjem fra jobb heller... uff uff. Endret 10. februar 2016 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hjemlevering fortauskant er mellom 17 og 21. Man får sms 1 time før de kommer. Er du ikke hjemme tar de den med seg til postkontoret for utlevering der. Men du trenger ikke tenke på det. Nå er den utsolgt.. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Med andre ord kjører du maks fps på en g-sync skjerm er du i vsync modus helt til gpuen leverer færre fps en maks. Da slår adaptive sync inn og du unngår stuttering.Som gjør gsync til en bedre løsning enn vsync. Takk. Alle har vel ment at G-Sync/Adaptive sync er bra? Poenget er bare det at hvis du konstant kjører maks+ fps gjør du ikke bruk av adaptive sync. Og med vsync på får du akkurat den samme kjipe input-laggen som før. Men med g-sync gir knapt høyere inputlag.. Uansett, så er g-sync helt konge. Det er alle enige om Nei, ikke hvis du ligger på maks fps til skjermen. Da blir inputlag like høy som med v-sync. Hvis du derimot kommer under maks så blir inputlag mindre Endret 11. februar 2016 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Med andre ord kjører du maks fps på en g-sync skjerm er du i vsync modus helt til gpuen leverer færre fps en maks. Da slår adaptive sync inn og du unngår stuttering.Som gjør gsync til en bedre løsning enn vsync. Takk.Alle har vel ment at G-Sync/Adaptive sync er bra? Poenget er bare det at hvis du konstant kjører maks+ fps gjør du ikke bruk av adaptive sync. Og med vsync på får du akkurat den samme kjipe input-laggen som før. Men med g-sync gir knapt høyere inputlag.. Uansett, så er g-sync helt konge. Det er alle enige om Nei, ikke hvis du ligger på maks fps til skjermen. Da blir inputlag like høy som med v-sync. Hvis du derimot kommer under maks så blir inputlag mindre Det blir ikkje like høy inputlag som v-sync Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Låg vi bom fast på samma fps som skärmen kan ge i uppdatering har vi inte bruk för adaptive sync. Kunde bara cdon få den in på lager blir den lika billig som när Nizzen köpte sin. 10990. Endret 11. februar 2016 av mackanz Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nei, han ga bare 9. Røverkjøp. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nei, han ga bare 9. Røverkjøp. 9 590,40 inkludert frakt Fra lefdal i november. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det blir ikkje like høy inputlag som v-sync Kilder? Hvorfor skulle det ikke gjøre det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Det blir ikkje like høy inputlag som v-sync Kilder? Hvorfor skulle det ikke gjøre det? Du kan jo finne kilde, siden du sa motsatt http://www.blurbusters.com/gsync/preview2/ Endret 11. februar 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har du missforstått litt Nizzen? Fra linken din: "When G-SYNC is capped out at maximum refresh rate, the behavior is identical to VSYNC ON, where the game ends up waiting for the refresh." Det står jo på bildet også at det er med V-Sync av mot G-Sync. Den testen er såpass gammel at på det tidspunktet var over 144fps med G-Sync det samme som en 144Hz skjerm med V-Sync on, så lenge man fikk mer enn 144fps fra maskinen. FreeSync kom med muligheten til å velge selv om man ville ha V-Sync av eller på over maks Hz. Dette ble senere oppdatert i driveren til Nvidia slik at G-Sync kunne gjøre det samme. Nå har man altså muligheten til å få samme inputlag med G-Sync som med V-Sync av på en vanlig skjerm. Men da altså kun om G-Sync skjermen er stilt inn til å oppføre seg som en 144Hz vanlig skjerm med V-Sync av over 144fps.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har du missforstått litt Nizzen? Fra linken din: "When G-SYNC is capped out at maximum refresh rate, the behavior is identical to VSYNC ON, where the game ends up waiting for the refresh." Det står jo på bildet også at det er med V-Sync av mot G-Sync. Den testen er såpass gammel at på det tidspunktet var over 144fps med G-Sync det samme som en 144Hz skjerm med V-Sync on, så lenge man fikk mer enn 144fps fra maskinen. FreeSync kom med muligheten til å velge selv om man ville ha V-Sync av eller på over maks Hz. Dette ble senere oppdatert i driveren til Nvidia slik at G-Sync kunne gjøre det samme. Nå har man altså muligheten til å få samme inputlag med G-Sync som med V-Sync av på en vanlig skjerm. Men da altså kun om G-Sync skjermen er stilt inn til å oppføre seg som en 144Hz vanlig skjerm med V-Sync av over 144fps.. Gadd ikkje å lese hehe Det er IKKE tvil om at å spille bare med vanlig v-sync er helt ræva elendig. Med g-sync med v-sync er det helt konge. Akkurat dette finnes det ikkje tvil om Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Lenge siden jeg har skrevet i denne tråden, men kan etter noen måneder med Acer XR34 fastslå at det er en herlig skjem til alt jeg har brukt den til (primært gaming, men også film, redigering, surfing og alt det der). Ofte gidder jeg ikke engang å slå på freesync, merker et sted mellom minimalt og ingen forskjell i de fleste spillene jeg spiller. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Nå er det vel en 5 stykker @ OCN som har fått Asus PG348Q, og det virker som om det ikkje var verdt å vente på i forhold til Acer x34. Han ene har begge, og de virker visst like bra. Endret 14. februar 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Du mener 348? JA PG348Q Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hmm .. Ja, så jeg sitter fortsatt her og venter på Acer X34'en min fra Lefdal. Siste leveringsdato jeg fikk var 20.02, men jeg er litt redd for at de vil forskyve den for tredje gang. Noen her som har fått sin X34 enda, som har bestilt den siste måneden? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Noen ulemper ved å overklokke disse skjermene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå