Theo343 Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september (endret) On 9/19/2024 at 5:13 PM, baggiebridges said: Om du ikke har prøvd denne skjermen tror jeg du vil bli ganske så overasket hvordan den fremstår i spill og til txt. Nå har jeg ikke prøvd en slik skjerm du har, så jeg kan ikke sammenligne bilde kvaliteten. Jeg opplever skjermen som skarp i spill, men igjen dette er den beste skjermen jeg har testet. Vil kanskje tro at en del høyere HZ utligner kanskje en del av forskjellen. Avstand fra øyene til skjermen er 55 - 60 cm Var veldig skeptisk til denne skjermen, de andre som var aktuelle på den tiden kostet fra 23 til nærmere 35K, Ga skjermen en sjanse pga den var klart rimeligst av alternativene mine og at på revievs var ganske god, både den objektive og tekniske delen. Hadde egentlig ikke trodd jeg ville beholde den nettopp på pga skjerm størrelse kontra oppløsning. Og erfaringsmessig når på de store utenlandske nett stedene har over 75% med 5 stjerner har jeg aldri vært misfornøyd med et produkt. Kun en ting jeg har og utsette på skjermen er når av og til en kommer inn i mørke rom i BF2042 og løper så rett ut til utendørs igjen og spinner rundt og løper inn igjen kan det bli nesten helt mørkt... Vet egentlig ikke om dette er et BF 2042 problem eller skjermen. Har kun sett dette skje om HDR innstillingen på skjermen er påslått. Men etter litt tid i friluft er alt tilbake til normalt om en går inn i samme rommet. Har bare opplevd dette i BF2042. Kommer det en Fi inn rommet mens dette er pågående "#¤%&/()=?=)(¤%&#%/))&¤¤/" Synes absolutt skjermen virker interessant. Det er bare det at hvis jeg skal ha 45" så skal jeg ha høyere oppløsning enn 3440x1440 som jeg også har nå. 3840x1600 synes jeg er et bedre 21:9 format enn 3440x1440. Endret 30. september av Theo343 1 Lenke til kommentar
Tipu Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober (endret) Det ser ut til at det er mange forskjellige preferanser mellom IPS og VA når det kommer til bildekvalitet og bruksområder. Hvis du skal bruke skjermen mye til programmering eller multitasking, vil jeg si at IPS fortsatt er et bedre valg for farger og synsvinkler, men VA kan være bra hvis du ønsker høyere kontrast. Personlig har jeg funnet at en portable multi-monitor setup kan være et godt alternativ for å utvide arbeidsflaten, spesielt hvis du jobber mye på farten. Jeg har brukt en trippel-portabel monitor fra Trio3Tech som har vært utrolig nyttig for produktivitet. Den lar deg få en lignende opplevelse som en ultrawide, men med portabilitet. Verdt å sjekke ut hvis du ønsker mer fleksibilitet enn en fast skjermoppsett. www.trio3tech.com Endret 12. oktober av Tipu Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober (endret) Portable er kjekt, men ikke noe jeg orker å jobbe lenge på, blir helt feil stilling å jobbe i. Dette er mitt drømme oppsett. uten disse ekstremt dyre spesialbygde løsningene vi har sett siste 10 år. Endret 12. oktober av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå