Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 11 hours ago, bshagen said: Dårlig optimalisering balanseres med 4090 Hehe dessverre ikke. Det er da det ikke hjelper med selv et monsterkort. Dessverre. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Theo343 skrev (Akkurat nå): Hehe dessverre ikke. Det er da det ikke hjelper med selv et monsterkort. Dessverre. Det var bare flås. Drakk et par glass med vin i går Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) 4 minutes ago, bshagen said: Det var bare flås. Drakk et par glass med vin i går Haha så bra! Litt hygge må til. Her ble det litt HL gaming til sent på natt. Måtte jo kjøpe spillet når jeg så idiotenes ønsker om boikott And the best part, de verste av dem insisterte på twitter at man heller spiller bloodborn. Et spill basert på Lovecraft universet. Da forstår man at det ikke er mye rasjonelt det de holder på med. No surprises there. Endret 12. februar 2023 av Theo343 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Theo343 skrev (Akkurat nå): Her ble det litt HL gaming til sent på natt. Måtte jo kjøpe spillet når jeg så idiotenes boikott Nice! Fornøyd så langt? Kjøper det selv etter første patch. Jeg syns Harry Potter er litt gøy, så gleder meg litt til dette Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) 2 minutes ago, bshagen said: Nice! Fornøyd så langt? Kjøper det selv etter første patch. Jeg syns Harry Potter er litt gøy, så gleder meg litt til dette Kremt.. asså jeg skulle spille så ble jeg sittende å se på en streamer som spilte det isteden 😅 Men fikk fyrt det opp litt i hvertfall så blir det nok mer i dag. Eller om jeg venter til første patch siden det er litt issues ja. Endret 12. februar 2023 av Theo343 Lenke til kommentar
Useless Lesbian Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 4 minutes ago, Theo343 said: Måtte jo kjøpe spillet når jeg så idiotenes ønsker om boikott Ja de idiotene ødeleger for alle oss andre, gir oss et dårlig navn de idiotene. Må skaffe meg det spillet selv, vet dere om det supporter ultrawide/hdr? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Fin reddit tråd for alt ultrawide. Har ikke testet HDR ennå da jeg kun startet det opp en gang før jeg ble sittende å se på streameren. Jeg har en egen app som switcher HDR av/på for meg, når jeg ønsker - som vil bli brukt. Appen. Endret 12. februar 2023 av Theo343 Lenke til kommentar
Useless Lesbian Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Kan du ikke bare skru HDR av og på med Win + Alt + B? Med mindre du bruker konsoll of course Endret 12. februar 2023 av Useless Lesbian Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) 22 minutes ago, Useless Lesbian said: Ja de idiotene ødeleger for alle oss andre, gir oss et dårlig navn de idiotene. Må skaffe meg det spillet selv, vet dere om det supporter ultrawide/hdr? Vil ikke si at de går så langt som å "gi oss et dårlig navn"/kjøpere av spillet (for å være klar på det). Så oppegående og slagkraftige er de rett og slett ikke Endret 12. februar 2023 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 1 minute ago, Useless Lesbian said: Kan du ikke bare skru HDR av og på med Win + Alt + B? Med mindre du bruker konsoll of course Snakker du nå Win11 eller Win10 som jeg har? Lenke til kommentar
Useless Lesbian Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Just now, Theo343 said: Snakker du nå Win11 eller Win10 som jeg har? Trur det er bare for Win 11 ja, med xbox game bar installert. Ganske handy though, har jo også auto hdr som er ganske kult Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Absolutt. Men av flere årsaker går jeg ikke for Win11 på denne maskinen ennå. Lenke til kommentar
Useless Lesbian Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Just now, Theo343 said: Absolutt. Men av flere årsaker går jeg ikke for Win11 på denne maskinen ennå. Ville flytte meg vekk fra Windows generelt for Linux hvis jeg ikke trengte det. Sadly Linux har ikke 10 bit eller HDR support enda Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) 6 minutes ago, Useless Lesbian said: Ville flytte meg vekk fra Windows generelt for Linux hvis jeg ikke trengte det. Sadly Linux har ikke 10 bit eller HDR support enda Tidligere hadde jeg sterke ønsker om å gå for eks. Ubuntu el. lignende. Testet ut Linux Mint og for en stund siden - Suse, Mandrake, Fedora på klientsiden. Fiklet mye med Wine ol. Men nå er jeg litt mer i "I dont care anymore" - selv med all telemetrien i Windows. Vi får se om det endrer seg i fremtiden. Nå er jeg der at jeg ønsker å bruke minst mulig tid på slikt og bruker kun tid på det jeg virkelig har lyst til Endret 12. februar 2023 av Theo343 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Theo343 skrev (13 minutter siden): Absolutt. Men av flere årsaker går jeg ikke for Win11 på denne maskinen ennå. Du kan laste 11 for så å bytte tilbake om du ikke liker det EDIT: tilhører også campen som helst skulle brukt noe annet en Windows. Likte Linux Mint godt og brukte det lenge. MacOS er nok kanskje det OSet jeg liker best. Men gaming på disse OSene er jo ikke en ting dessverre Endret 12. februar 2023 av bshagen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) 2 minutes ago, bshagen said: Du kan laste 11 for så å bytte tilbake om du ikke liker det Jeg bruker Win11 på flere andre maskiner så det er ikke snakk om å ikke like Mer at jeg ikke oppgraderer eller helt spesifikt, ikke reinstallerer maskinen om jeg ikke ser behovet eller nødvendigheten. På denne liker jeg å ha det slik som den er nå forløpig. Kanskje det endrer seg i løpet av 2025. Endret 12. februar 2023 av Theo343 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Theo343 skrev (Akkurat nå): Jeg bruker Win11 på flere andre maskiner så det er ikke snakk om å ikke like Mer at jeg ikke oppgraderer eller helt spesifikt reinstallerer om jeg ikke ser behovet. Ser den Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 On 1/5/2023 at 4:59 PM, MuppetOwl said: Alle mine problemer ble løst med å bruke HDMI istedenfor Display Port, ink dvale problemet Sendte sak om de til Nvidia og de viste det var et problem mot noen skjermer på 40xx serien. Forsto det slik at det skulle komme enda en ny UEFI, DisplayID firmware update etterhvert, men fulgte det ikke noe mer opp siden jeg beholder HDMI 2.1 da det er bedre enn DP 1.4 uansett. Har du hatt den velkjente buggen som gjør at volumet justerer seg opp uten at du rører fjernkontrollen? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 @Windogejeg har det på min ihvertfall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 2 hours ago, ExcaliBuR said: @Windogejeg har det på min ihvertfall. Bare lurte på om dette også er noe som går over ved bruk av HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå