Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer

Anbefalte innlegg

Kun i butikk da. Ikke nettbutikken antar jeg.

Stemmer det

Irriterrende, da nye Swift'en kunne vært en god deal.

Velger jeg click&collect og ser hva lokale expert butikken har, er utvalget gått ned til 20 skjermer. Jeg vurderer faktisk denne, bare for å prøve den liksom. Tror den bruker samme panel som dell sin ultrawide og den kan overklokkes til 75hz.

https://www.expert.no/data-og-tilbehor/monitorer-og-skjermer/pc-skjermer/samsung-ls34e790c-34-curved-monitor/p-241455/

Blir ganske fin pris med 20% rabatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter du med Cpu usage og lav gpu?

Cpuèn min er på 90-100% under load, mens Gpu er på 55-65%.. mistenker mining ettersom spillet ikke er kjøpt :p men når jeg tabber ut så avsluttes det :/

99,99999% Gpulaod.

Overklokker jeg gpu 40%, får jeg 40% flere fps. Sli funker ikkje, så må overklokke det beste titan x kortet max :p

Lenke til kommentar

Sliter du med Cpu usage og lav gpu?

Cpuèn min er på 90-100% under load, mens Gpu er på 55-65%.. mistenker mining ettersom spillet ikke er kjøpt :p men når jeg tabber ut så avsluttes det :/

99,99999% Gpulaod.

Overklokker jeg gpu 40%, får jeg 40% flere fps. Sli funker ikkje, så må overklokke det beste titan x kortet max :p

Får kjøpe spillet, evt finne en annen crack :rofl:

Lenke til kommentar

Neneinei jeg har den., bleeder og ghoster.

Det er en kontorskjerm

Fuck! Hadde nesten bestemt meg for å gå for den... Greit du sier i fra hvertall. Var på elkjøp å testa den, men fikk ikke prøvd spill. Var litt ghosting på en nyanse av grå. UFO blur testen gikk greit. Men for en god følelse det var å ha skjermen rundt seg....

Da blir det vel kanskje den nye swift skjermen, ser ut som et trygt kjøp, hvis ikke det dukker opp noe annet snacks i morgen. Blir helt tullerusk av å lese reviews opp og ned på alle mulige skjermer.

Noen som har noe formening om denne https://prisguiden.no/produkt/benq-bl3200pt-203981 det er backup kjøpet, hvis alt annet går i dass.

Lenke til kommentar

Neneinei jeg har den., bleeder og ghoster.

Det er en kontorskjerm

Fuck! Hadde nesten bestemt meg for å gå for den... Greit du sier i fra hvertall. Var på elkjøp å testa den, men fikk ikke prøvd spill. Var litt ghosting på en nyanse av grå. UFO blur testen gikk greit. Men for en god følelse det var å ha skjermen rundt seg....

Da blir det vel kanskje den nye swift skjermen, ser ut som et trygt kjøp, hvis ikke det dukker opp noe annet snacks i morgen. Blir helt tullerusk av å lese reviews opp og ned på alle mulige skjermer.

Noen som har noe formening om denne https://prisguiden.no/produkt/benq-bl3200pt-203981 det er backup kjøpet, hvis alt annet går i dass.

Kjøpe noe uten g-sync er epic fail, iallefall om det er under 120hz. Det er min mening.

Lenke til kommentar

Det er bare til å gå for den 100hz x34 , da slipper man å bli skuffa

If I were a rich man,

Yubby dibby dibby dibby dibby dibby dibby dum. Blir ikke rik av arbeidsattføring. Har solgt unna alle dingsene jeg ikke bruker så mye, for å oppgraderer pc hjørnet mitt. :) tilogmed laptopen gikk...

Fikk heldigvis asus strix 980 ti til 5700. Så å velge riktig monitor for maks 6800 nå er kritisk.

Endret av Tekky
Lenke til kommentar

Er det noe vits i X34 for min del når jeg bare har bærbar med GTX 980M?

Eller burde jeg gå for noe i 1920x1080 oppløsning? Hva med Gsync, bør jeg ha det?

Du bør ha en skjerm med 1920x1080p og g-sync :)

Dog det finnes ikkje mange valg da, men g-sync ER konge

Takk for svar. Hva om jeg kan gå ned i detaljnivå feks, og slik sett "investere" mtp ny maskin om et par år? Vil ikke kjøpe 1080p nå om det allerede er utdatert.

Bil jeg kunne bruke feks x34 i native oppløsning om jeg spiller på feks medium i de fleste spill? Jammen ikke lett det her!

Lenke til kommentar

Det er jo på grensen til idiotisk å kjøpe noe uten gsync når man har spillbærbar. Akkurat nå, så holder jo en 980m greit til ganske mye, men det vil holde utrolig mye lenger med en skjerm som har gsync.

Oppskalert 2560x1080 på 34" er også et meget bra kompromiss.

Har du lyst på 34" er det lite å spekulere i. En mindre skjerm blir trasig i forhold, og når du opplever at maskinen din ikke driver 3440x1440 så går det an å gå ned på oppløsning og få det til å gå greit uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...