DiskusjonBrukerenMin Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Ok. Takk for svar. Denne skjermen har vel maksimum 60 Hz, så da spiller det vel ingen rolle sånn sett. Oppkoblet med HDMI nå og det fungerer fint så langt. Stresser ikke med å bytte til USB-C da. Er du fornøyd så langt da? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Er du fornøyd så langt da? Førsteinntrykket er veldig bra! Jeg har nå plass til alt jeg hadde før og en hel del mer - alt sentrert på en kontinuerlig flate. Særlig det å kunne ha hovedarbeidsflaten på senter skjerm er genialt. Tror jeg har litt å tjene på å justere fargeinnstillingene. Litt skarpt lys nå. Jeg synes også den rigget ganske bra på medfølgende fot. Stativ er helt sikkert mer elegant, men prioriterer ikke det nå siden dette var såpass bra. Dell's Display Manager lar man dele inn skjermen i ulike flater som du sikkert vet. Dette fungerer helt topp til de fleste Windows-produkt som du sikkert vet, men oppdaget dessverre nå at ett av programmene jeg bruker mest ikke fungerer med tanke på dette. Kjenner du til problemet? Har brukt skjermen lite så langt, men føler meg trygg på at den er verdt prisen og at jeg kommer til å bli fornøyd. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Førsteinntrykket er veldig bra! Jeg har nå plass til alt jeg hadde før og en hel del mer - alt sentrert på en kontinuerlig flate. Særlig det å kunne ha hovedarbeidsflaten på senter skjerm er genialt. Tror jeg har litt å tjene på å justere fargeinnstillingene. Litt skarpt lys nå. Jeg synes også den rigget ganske bra på medfølgende fot. Stativ er helt sikkert mer elegant, men prioriterer ikke det nå siden dette var såpass bra. Dell's Display Manager lar man dele inn skjermen i ulike flater som du sikkert vet. Dette fungerer helt topp til de fleste Windows-produkt som du sikkert vet, men oppdaget dessverre nå at ett av programmene jeg bruker mest ikke fungerer med tanke på dette. Kjenner du til problemet? Har brukt skjermen lite så langt, men føler meg trygg på at den er verdt prisen og at jeg kommer til å bli fornøyd. Kjører du hdmi 2 for full oppløsning 60hz? Lenke til kommentar
DiskusjonBrukerenMin Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Førsteinntrykket er veldig bra! Jeg har nå plass til alt jeg hadde før og en hel del mer - alt sentrert på en kontinuerlig flate. Særlig det å kunne ha hovedarbeidsflaten på senter skjerm er genialt. Tror jeg har litt å tjene på å justere fargeinnstillingene. Litt skarpt lys nå. Jeg synes også den rigget ganske bra på medfølgende fot. Stativ er helt sikkert mer elegant, men prioriterer ikke det nå siden dette var såpass bra. Dell's Display Manager lar man dele inn skjermen i ulike flater som du sikkert vet. Dette fungerer helt topp til de fleste Windows-produkt som du sikkert vet, men oppdaget dessverre nå at ett av programmene jeg bruker mest ikke fungerer med tanke på dette. Kjenner du til problemet? Har brukt skjermen lite så langt, men føler meg trygg på at den er verdt prisen og at jeg kommer til å bli fornøyd. Kjenner ikke til problemet, men prøv deg med https://www.displayfusion.com Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Kjører du hdmi 2 for full oppløsning 60hz? Må jeg det? Bruker nå kabelen som følgte med og har i hvert fall still inn på maks oppløsning. Aner ikke hva slags kabel som følgte med, men rart om det ikke er en som gir full oppløsning? Kjenner ikke til problemet, men prøv deg med https://www.displayfusion.com Thanks. Skal prøve. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Må jeg det? Bruker nå kabelen som følgte med og har i hvert fall still inn på maks oppløsning. Aner ikke hva slags kabel som følgte med, men rart om det ikke er en som gir full oppløsning? Thanks. Skal prøve. Display Port? Bare overrasket hvis HDMI 1.0 takler den oppløsningen hehe. Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Er det mulig å overklokke AOC Agon AG352UCG fra 100hz til 120hz? Den nyere AG352UCG6 har 120hz som standard, og er vel samme panel? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Display Port? Bare overrasket hvis HDMI 1.0 takler den oppløsningen hehe. Hvis jeg ikke husker feil så har han laptop med 1060, de har HDMI 2.0, og det har skjermen også, så ikke noe problem med oppløsningen. Ville ikke fått opp alternativet hvis det ikke var støttet. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Display Port? Bare overrasket hvis HDMI 1.0 takler den oppløsningen hehe. Hvis jeg ikke husker feil så har han laptop med 1060, de har HDMI 2.0, og det har skjermen også, så ikke noe problem med oppløsningen. Ville ikke fått opp alternativet hvis det ikke var støttet. Håper det! Kjører på full oppløsning, ja. Lenke til kommentar
tjwesterby Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Spørsmål til de av dere som har veggmontert en UW, hva slags feste bruker dere? Ville gjerne hatt ett med noe justering opp og ned om mulig, men da pulten skal helt inntil veggen så må det være ett veggfeste og ikke en arm. Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 34GK950F eller 34GK950G på et RTX2070S? Spiller normalt titler hvor pc'n holder over 100fps om det har noen betydning.Har i dag en Svive 35" PYX, men syns bildet blir for "grøtete". Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Skal ikke ha noen stor betydning hvilken du går for. F er billigere enn G som har innebygd G-sync brikke. F som er Freesync funker nå også på Nvidia sine kort. Du sparer også litt på F modellen i pris. Skulle AMD endelig få til skjermkort i toppklassen igjen, så vil F funke på de i fremtiden, mens G ikke vil det. Noen har nevnt at F-versjonen har vært litt vanskelig å få tak i. (Mange som vil ha den tydligvis). Mener å huske at F-versjonen også har 1 ekstra HDMI inngang. 2 mot 1. Endret 28. oktober 2019 av AndersT2 1 Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 F er 144 Hz, G er 120hz, og lurer på om det muligens er forskjellig panel også, men ta det men klype salt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 (endret) 34GK950F eller 34GK950G på et RTX2070S? Spiller normalt titler hvor pc'n holder over 100fps om det har noen betydning. Har i dag en Svive 35" PYX, men syns bildet blir for "grøtete". 950f har 10 bit panel, det har ikkje 950G. 950G har 120hz, mens 950f har 144hz. Derfor har jeg 950F og ikkje 950G Endret 28. oktober 2019 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Kjenner ikke til problemet, men prøv deg med https://www.displayfusion.com Divvy ble løsningen for min del. Denne programvaren endrer størrelsen på vinduene i motsetning til å dele opp skjermen i soner (som det programmet jeg bruker ikke gjenkjenner på grunn av 'custom' vinduer). Så om noen skulle oppleve lignende problemer kan det være en løsning. Ellers er jeg hittil strålende fornøyd med skjermen. Angrer ikke et sekund. Den gir en utrolig fleksibilitet for de som trenger/har nytte av en stor arbeidsflate. Typisk deler jeg skjermen inn i tre med en hovedflate på midten (ville ikke vært mulig på samme måte med 2 x 27"). Ved behov kan jeg kjøre et helt Excel ark over hele skjermen. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) -feil link- Endret 31. oktober 2019 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Noen som har noen tanker om ROG SWIFT PG35VQ? Noen som tror den vil holde dagens verdi, slik PG348Q, eller at den vil synke i verdi? Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Noen med 100hz skjerm som har prøvd å overklokke opp mot 120hz?Har prøvd Create Custom Resolution fra Nvidia control panel, men skjermen mister signal uansett hvem refresh rate jeg prøver. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Pleier vel å måtte aktivere dette på skjermen, måtte iallefall først aktivere det i skjermens osd og så i Windows på min X34P? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Noen med 100hz skjerm som har prøvd å overklokke opp mot 120hz? Har prøvd Create Custom Resolution fra Nvidia control panel, men skjermen mister signal uansett hvem refresh rate jeg prøver. Screenshot_5.jpg Har en Vast 35” som er 100Hz. Klokket denne til 110Hz. 115 og 120 viste bilde, men flimret mye. God value for 4K. :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå