Nizzen Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 10 ms var på gammel test. gammel test.png Ny FW oppdatering, feb test. feb test.png Takk! Freesync er jo billigere også Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) z35P er ikkje x34p da z35p.PNG Ser du har kalt bildet ditt Z35P, men z35p er ikke med der. Bare Z35, som ikke er det samme. Z35 er 2560x1080. Test av Z35P: https://www.rtings.com/monitor/reviews/acer/predator-z35p Max 14,1 ms ved 120hz. Problemet er størst ved desktopbruk og surfing på sider hvor det er svart bakgrunn. Jeg sliter ikke så veldig mye i spill. Neste gang blir det IPS på meg. Endret 13. mars 2019 av RRhoads Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Bruker ikkje alle gassarm for å slippe fot på bordet i 2019? Når jeg får meg et ordentlig skrivebord som ikke er kjøpt fra ikea og litt større plass så kommer jeg nok til å gjøre det sjæl:p Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Det er rart med det, noen få av oss syns det er helt kurant å bruke foten som følger med skjermen. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Det er rart med det, noen få av oss syns det er helt kurant å bruke foten som følger med skjermen. Ja det er ganske rart at noen bruker original fot Det rydder opp på pulten og frigjør mye plass, så er noe iallefall jeg vil anbefale. Enklere justering av skjerm er nesten bare en bonus for meg. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Ja det er ganske rart at noen bruker original fot Det rydder opp på pulten og frigjør mye plass, så er noe iallefall jeg vil anbefale. Enklere justering av skjerm er nesten bare en bonus for meg. Så etter firmwareoppdatering på LG 34GK950 F så er den et hakk bedre skjerm enn G sync versjonen ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Så etter firmwareoppdatering på LG 34GK950 F så er den et hakk bedre skjerm enn G sync versjonen ? Rett bak på innputlag, og billigere. Les på tftcentral, så ser du. Så kan du rapportere tilbake her Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Den viktigste forskjellen etter min mening, er at pixel overdrive reduseres på g-sync skjermen når oppdateringshastigheten reduseres. Spiller du et spill med under 100fps på begge skjermene, så vil du kanskje oppleve at G har litt mindre motion blur, fordi F bare er optimalisert for 144Hz. Hvis F har hatt VA panel så har man fått dobbelt opp med motion blur. Da tør jeg påstå at alle merker til det. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Den LG-skjermen ser egentlig veldig bra ut, men hvorfor har den tilkoblingene i den vinkelen? Det er litt negativt etter min smak. Foretrekker at de går rett nedover. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Den LG-skjermen ser egentlig veldig bra ut, men hvorfor har den tilkoblingene i den vinkelen? Det er litt negativt etter min smak. Foretrekker at de går rett nedover. Eller vente på denne: http://www.tftcentral.co.uk/blog/lg-38gl950g-with-37-5-ultrawide-panel-144hz-and-g-sync/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Eller vente på denne: http://www.tftcentral.co.uk/blog/lg-38gl950g-with-37-5-ultrawide-panel-144hz-and-g-sync/ Den koster sikkert like mye som PG27UQ, eller kanskje mere? 25 000kr Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Eller vente på denne: http://www.tftcentral.co.uk/blog/lg-38gl950g-with-37-5-ultrawide-panel-144hz-and-g-sync/ Blir nudler på meg fremover ser det ut til Har 35" i dag, men hadde absolutt ikke gjort meg noe å hatt en større monitor. Når blir det for stort egentlig? Sitter kanskje 50cm fra monitoren jeg har nå, å må snu på hodet for å få med meg hva som skjer ut mot kantene. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har samme "problem" med min 65" TV. Må flytte øya for å se hva som skjer i hjørnene når jeg ser på youtube osv osv. Gjør det noe, egentlig? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har samme "problem" med min 65" TV. Må flytte øya for å se hva som skjer i hjørnene når jeg ser på youtube osv osv. Gjør det noe, egentlig? Kanskje sette seg i sofaen? Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Blir nudler på meg fremover ser det ut til Har 35" i dag, men hadde absolutt ikke gjort meg noe å hatt en større monitor. Når blir det for stort egentlig? Sitter kanskje 50cm fra monitoren jeg har nå, å må snu på hodet for å få med meg hva som skjer ut mot kantene. Jeg kjente meg litt igjen i den posten. Skjermen min føltes litt liten etter en stund og jeg endte opp med å montere philips hue play bak på skjermen. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg kjente meg litt igjen i den posten. Skjermen min føltes litt liten etter en stund og jeg endte opp med å montere philips hue play bak på skjermen. Jeg kjente meg litt igjen i den posten. Skjermen min føltes litt liten etter en stund og jeg endte opp med å montere philips hue play bak på skjermen. Eller vente på denne: http://www.tftcentral.co.uk/blog/lg-38gl950g-with-37-5-ultrawide-panel-144hz-and-g-sync/ Da best. LG 34GK950F hos NetOnNet, kommer ikke før i slutten av april står det Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Da best. LG 34GK950F hos NetOnNet, kommer ikke før i slutten av april står det Tenker jeg gjør det samme. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Tenker jeg gjør det samme. Kjør et godt kjøp der og veldig bra skjerm Kan hende at prisen stiger også til seinere. Hvis Komplett tar inn skjermen og den er billigere der så avbest. hos NetonNet. PS: Nå kan en ikke best. skjermen lengre hos Netonnet. Er kvota fylt opp ? Endret 16. mars 2019 av Frode68 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Kjør et godt kjøp der og veldig bra skjerm Kan hende at prisen stiger også til seinere. Hvis Komplett tar inn skjermen og den er billigere der så avbest. hos NetonNet. PS: Nå kan en ikke best. skjermen lengre hos Netonnet. Er kvota fylt opp ? Veldig surt. Ville ha noen dager betenkningstid Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Veldig surt. Ville ha noen dager betenkningstidDen som venter, venter ofte for lenge ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå