Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 "Rocky guy" on the move Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Dette må da være en fyr som ble forsteinet, idet han var i ferd med å "se lyset" ! Sånn kan det faktisk gå, når det blir FOR lyst. Bombarderende bilde Roar Mvh LIsbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Hei, Roar.Nå også som skulptør, - det kan jo bli spennende !Har du hatt den "steintøffe" Hollywood-bokseren med etternavnet Balboa i tankene, eller muligens en av "evighetsrockerne" i "The Rolling Stones, -Keith Richards, - han var jo kjent for å være "stein" det meste av tiden, inntil han kom på bedre tanker og nå nøyer seg med ei halv flaske "Jack Daniels" SOM frokost Kjempetøft bilde, forresten, med en bakgrunn som ser ut til å ha det svært travelt ! M v h Albert. Endret 12. mai 2015 av Albert Andersson Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Hei, Roar. Nå også som skulptør, - det kan jo bli spennende ! Har du hatt den "steintøffe" Hollywood-bokseren med etternavnet Balboa i tankene, eller muligens en av "evighetsrockerne" i "The Rolling Stones, - Keith Richards, - han var jo kjent for å være "stein" det meste av tiden, inntil han kom på bedre tanker og nå nøyer seg med ei halv flaske "Jack Daniels" SOM frokost Kjempetøft bilde, forresten, med en bakgrunn som ser ut til å ha det svært travelt ! M v h Albert. Selve stablinga var det nok en gubbe på Lanzarote som sto for. Men figurene og skulpturene var nok like forgjengelige som graffiti og tag da de enten blåste ned eller ble offer for Atlanter'ns brenninger under høyvann. Derfor har jeg tatt meg den frihet å gjøre min egen vri på noen. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 I aller høyeste grad i bevegelse skal vi dømme utfra bakgrunnen . Et flott og fargerikt bilde . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Abstrakt kunst får dette meg til å tenke på! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Kjempeflott bilde etter min oppfatning. Regner med at bildet er tatt i fart, og dermed har du oppnådd en spennende "fartsfylt" bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Stilig, fint kunstverk! Fart i dette! Fine fargtoner, by the way! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Rock & Roll bilde Utrolig hva man kan få ut av stein, flott komp. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Her har jeg en mistanke om at du har laget en annen bakgrunn enn den som var der opprinnelig? flotte farger og flott lys i et fartsfyllt bilde le det uansett! Bra jobba Roar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Kjempeflott bilde etter min oppfatning. Regner med at bildet er tatt i fart, og dermed har du oppnådd en spennende "fartsfylt" bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Neida, Ragnar. Bakgrunnen er lagt inn med Motion blur og dermed får man følelsen av fart. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Meget fengende bilde, med figur i størknet sten mot glødende bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg