luistheghost Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Absolutt Rygge. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Trodde først det kanskje var jordbærsengene, men jordbæra er nok kanskje fortsatt i "glasshus" for å holde varmen. Her ville jeg tatt med ørlite mer nede for å få litt mer luft mellom linje og nedre høyre hjørne. Slik jeg ser det bedre å ta et par cm. til oppe hvilket antagelig vil øke dybdefølelsen litt også fordi det senker betrakters blikk. Men alt dette vet du for jeg ville bli forbauset om ikke også du av og til ser deg blind på egne bilder under redigeringa som alle oss andre. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Om ikke så lenge kan vi vel få få kjøpt vekstene i grønnsaksavdelingen på butikken. Fin komp. (som vanlig) fra deg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Mange takk! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg