Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Stor Alienfaktor her.....

Ble abstrakt, samtidig som en har en anelse av en menneskelig faktor.....

Ble tøft dette, og morsomt å se din lek med lukkertiden.

Nesten som et glassmaleri:-)

Lenke til kommentar

Takk for det Pentaxen. Jeg liker å leke meg med denne typer bilder. Sjelden de mottar noen særlig tilbakemeldinger, her eller andre steder, men jeg fortsetter uansett - det er moro å lage og jeg synes det kan være et interessant uttrykk, halvabstrakt, men med et budskap/mening.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takk for det Pentaxen. Jeg liker å leke meg med denne typer bilder. Sjelden de mottar noen særlig tilbakemeldinger, her eller andre steder, men jeg fortsetter uansett - det er moro å lage og jeg synes det kan være et interessant uttrykk, halvabstrakt, men med et budskap/mening.

Henning

Bare hyggelig det Henning:-) Synes slike bilder er spennende, og trigger fantasien. Du har bra med klikk på bildet, og det betyr at du skaper nysgjerrighet. Kan for enkelte være litt vanskelig å skrive en kommentar, kanskje fordi de er redd for og misforstå bildet.

Synes det er flott at noen utfordrer det etablerte, og synes definitivt at du bør fortsette. Det at du synes dette gir deg noe, er til syvende og sist det viktigste. Du skal se at plutselig er der noen andre som synes det samme som deg, " then its just the sky who is the limit".....

Jeg har ihvertfall stor sans for slike bilde, det er vel ingen hemmelighet:-)

Lenke til kommentar

Spennende bilde, gjennomført på mange måter, ikke minst når det gjelder farger som passer sammen.

Vennlig hilsen Ragnar

Holdt du kameraet bare for hånd? Det spilte vel ikke så stor rolle i denne sammenhengen kanskje? Det er innmari artig å leke seg med kamera på denne måten, skape nærmest kunst ved å male med lys og farger. Bildet ble grønt....og spennende! Bra jobba Henning! :)

Tusen takk Helene og Ragnar! Jo holdt det bare i hånda, spiller jo ikke så stor rolle, skarpt blir ikke uansett...

Henning

Lenke til kommentar

Bare hyggelig det Henning:-) Synes slike bilder er spennende, og trigger fantasien. Du har bra med klikk på bildet, og det betyr at du skaper nysgjerrighet. Kan for enkelte være litt vanskelig å skrive en kommentar, kanskje fordi de er redd for og misforstå bildet.

Synes det er flott at noen utfordrer det etablerte, og synes definitivt at du bør fortsette. Det at du synes dette gir deg noe, er til syvende og sist det viktigste. Du skal se at plutselig er der noen andre som synes det samme som deg, " then its just the sky who is the limit".....

Jeg har ihvertfall stor sans for slike bilde, det er vel ingen hemmelighet:-)

Ja, vi har nok litt lik smak akkurat der, så er det ikke så farlig hva andre måtte mene egentlig. Foto er jo en hobby og så lenge man har det gøy så er alt bra.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...