Gjest member-296438 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Har du hørt.......... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 He he - kan fortelle deg at ingen steder i verden finner du verre "kjerringtelegraf" enn i Goa. Istedenfor å møts på midten står de og roper til hverandre over en avstand på 50 meter. Ikke helt i det gyldne snitt her - bare nesten. Men linjene i gatedesignet skaper god spenning. Også her black n white i dobbelt forstand. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Igjen et kreativt og artig motiv - liker dine 'gateskudd' mvh Torhild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Ja hva skulle de gjort uten dagens kjerringprat . En behøver ikke facebook for å være sosial , noe disse damene har skjønt, Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Ka i svarteste? Gjør seg med s/h, men synes nok det svarteste blir i overkant svart her...., slik at detaljer forsvinner... (og nå tror jeg ikke skjermen spiller meg et puss, heller...).. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Sladrekjerringer er det overalt! Disse var tydelig engasjerte! Artig bilde! Men hva sier de når du står der og knipser dem da? sjarmerer du deg ut av det? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Takker for gode kommentarer:-) @Kneppen, så har jeg av og til følelsen av at de like godt kunne stå med 50 m avstand her hjemme også....Volumknappen på enkelte av disse er ødelagt, så det er kun full styrke som gjelder. Høre mye av det de snakker om når jeg går forbi. (og jeg har ikke veldig god hørsel, og er ikke heller kjent for å høre etter....) Det er nok iveren som tar dem...... @ Helene, så smiler jeg bare pent, så har de enda mer og snakke om....."Så du han kjekke unge mannen med fotgrafiapparatet?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg