Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke til å ha sex etter underlivs operasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært veldig trang i underlivet. Så prøvde jeg å ha sex for første gang etter inngrepet i underlivet mitt nå 7 uker etter, men jeg fikk den ikke inn. Selv om alt gikk veldig fint egentlig. Jeg får heller ikke til å bruke den minste oben begrunn av at det er blitt så trangt i underlivet mitt etter inngrepet nå, men det fikk jeg såvidt til før operasjonen også da. Så nå har jeg ikke sjans.

Jeg er ikke noe hoven på kjønnsleppene og det har aldri vært vondt i de.

Dere har sikkert ikke så mye peiling på dette, men tror dere det er noe som vil gå seg til igjen eller vil det forbli slik?

Anonymous poster hash: c1e77...7dd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid vært veldig trang i underlivet. Så prøvde jeg å ha sex for første gang etter inngrepet i underlivet mitt nå 7 uker etter, men jeg fikk den ikke inn. Selv om alt gikk veldig fint egentlig. Jeg får heller ikke til å bruke den minste oben begrunn av at det er blitt så trangt i underlivet mitt etter inngrepet nå, men det fikk jeg såvidt til før operasjonen også da. Så nå har jeg ikke sjans.

Jeg er ikke noe hoven på kjønnsleppene og det har aldri vært vondt i de.

Dere har sikkert ikke så mye peiling på dette, men tror dere det er noe som vil gå seg til igjen eller vil det forbli slik?

Ja, det vil gå seg til.

Min kone har det svært trangt der nede , det betyr også at man må bruke langt bedre tid på oppvarming og bruke litt ekstra glidemiddel for å få det til.

I starten måtte hun også varme opp litt ekstra selv med bruk av fingrene.

Alternativt kan man jo sjekke ved å bli litt ekstra full før man har sex , er det enklere da kan det rett og slett være prestasjons relatert eller at man er stresset før samleie ( redd for smerter , at det skal være for trangt etc).

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer under sex før, men nå var det helt umulig, selv om vi brukte tid på oppvarming osv. I tillegg skjedde dette i helgen da vi hadde vært ute og drukket.

Jeg har ikke operert noe inni skjeden, jeg hadde kun reduksjon av hele området. Så jeg syntes det var litt rart at det er slik nå når jeg ikke er hoven eller noe.

Det har aldri vært et problem før, selv om jeg alltid har måtte brukt tid på å fått den inn. Men jeg satser på at det blir bra igjen etter hvert :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...