Trond Olav Løkken Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 etter Ardales Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Ikke så vanskelig å gjette hvem som hadde lagt ut dette. Flott komposisjon, men kanskje ørlite trangt opp så derfor er jeg litt inne på å klippe vekk den øverste "haugen" midtskips også da jeg ikke tror bildet vil tjene så mye på å få mer oppe. Formatet blir også litt mer spenstig ved et toppkutt. Men så er det denne smaken og baken da. Herlig bølgende landskap som du har fått fint fram i godt lys med ditto dybdeskarphet som henter ut godt med farger og ikke minst detaljer. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Et fantastisk skue du presenterer her - flott !! mvh Torhild Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Nok et flott bilde fra reisen. Liker disse bølgene i landskapet... Fine farger! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hei, Trond Olav. Et flott bilde av et fantastisk vakkert kulturlandskap, der de aller fleste kvadratcentimeterne med jord er dyrket ! God komposisjon med fint utsnitt, meget bra skarphet, behagelige farger og fint lys, - et bilde med en lys, trivelig stemning ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hei Trond Olav. Ænne et kæmpeflott landskapsbilde M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hei Trond Olav. Ænne et kæmpeflott landskapsbilde M v h Leif Sorry Ænne = Ænnå Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Å, flott bølgende landskap, meget godt gjengitt ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Flott landskap, men er enig med Kneppen at et lite kutt i toppen ville gjort bilde enda litt spenstigere. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Flott landskap, men er enig med Kneppen at et lite kutt i toppen ville gjort bilde enda litt spenstigere. Takk så mye for tilbakemelding, alle sammen. Jeg ser at øverste del "lever sitt eget liv", istedet for å skape den dybde jeg var ute etter, så forslaget dere kommer med er godt. Hadde kanskje hjulpet med "hjelpelinjer" innover.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Et flott bilde av et flott landskap. Fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg