Latias Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Premier League 17-05-2015 Kl. 17:00 @ Old Trafford Vises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Manchester United har tatt ferie og Arsenal vinner denne ganske lett. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Nest siste kampen til de Gea for oss, så håper ikke det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Arsenal har noe å spille for, og United savner Carrick. 1-3. Mata, Sanchez, Giroud og Øzil Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Nest siste kampen til de Gea for oss, så håper ikke det. Hehehe, fin tanke Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Håper på en gøy kamp med mange mål, men. Det blir nok 1-1. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Blir lett United seier. Vi spiller helt elendig angrepsfotball om dagen, klarer ikke sette sjansene våre og det er United på OT. Taper vi denne kommer United foran oss. Det i seg selv bør vær enok motivasjon for Unitedspillerene. 3-0 Rooney 2x, RvP Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Blir lett United seier. Vi spiller helt elendig angrepsfotball om dagen, klarer ikke sette sjansene våre og det er United på OT. Taper vi denne kommer United foran oss. Det i seg selv bør vær enok motivasjon for Unitedspillerene. 3-0 Rooney 2x, RvP Ja, helt elendig..... Snakk om krisemaksimering (som vanlig). Kampen mot Hull nå sist var noe av det beste vi har levert denne sesongen. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Ja, vi var gode i ca en omgang mot Hull. Sist vi spilte bra før det igjen var mot West Ham. Vi flakset oss til seier mot Reading (i esktraomganger!), Burnley, Newcastle og United. Liverpool-resultatet lyver veldig. Bare flaks vi ikke tapte mot Chelsea. Angrepsfotballen vi spiller er slett ikke bra. Mye trilling av ball uten at det kommer noe ut av det. Hvis ikke Alexis gjør noe magisk så putter vi rett og slett ikke 4 av de 5 siste målene på 4 kamper er det han som har puttet. Vi er helt tydelig avhengig av at han presterer. I går produserte vi knapt en god sjanse. Bare mange halvslappe skudd og paniske avslutninger. Sjansen til Alexis var vel den største vi hadde. Forøvrig snart 10 timer med fotball siden sist mål fra toppspissen Giroud. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Blir lett United seier. Vi spiller helt elendig angrepsfotball om dagen, klarer ikke sette sjansene våre og det er United på OT. Taper vi denne kommer United foran oss. Det i seg selv bør vær enok motivasjon for Unitedspillerene. 3-0 Rooney 2x, RvP Slapp helt av, dette er en åpen kamp. United har ikke vært gode i det siste de heller og hadde en god dose flals mot Palace. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Tipper hjemmeseier her, 3-1. Endret 13. mai 2015 av oOF Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Dette blir den eneste United-kampen jeg ikke får sett denne sesongen. Kommer til å bli ulidelig! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Er bombesikker på at United tar denne. 2-0 tenker jeg. De er revansjesugne og kan komme opp på 3. plass(midlertidig). Selv med god form for Arsenal i det siste, så tror jeg nederlaget mot Swansea fortsatt viser seg i denne kampen. Krysser fingra for at jeg blir motbevist! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Fantastisk tidspunkt på kampen. God unnskyldning for å snike seg unna det å måtte være sosial. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg tør å garantere at United vinner, rett og slett pga. historie og fordi Wenger alltid choker i viktige kamper. 3-0 til United. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Fantastisk tidspunkt på kampen. God unnskyldning for å snike seg unna det å måtte være sosial. Tenkte akkurat det samme! Med Carrick ute så tviler jeg på at det blir seier. Forhåpentligvis blir det ikke tap ihvertfall. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Blir vel fort noe ala dette. Også byttes Di Maria inn når det er 15 minutter igjen... Young - RvP/Falcao - Mata Fellaini - Blind - Herrera Rojo - Jones - Smalling - Valencia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå